„Nissan“ aiškiai nurodė, kad visiškai naujų benzininių ir dyzelinių vidaus degimo variklių (VDV) nebekurs, taip parodydama, kad ateityje pereis prie elektrifikuotų variklių.
Prieš pat minėtą pranešimą „Nissan“ gamykloje Sunderlande, Jungtinėje Karalystėje, kalbėdamas su Australijos žiniasklaida, šios markės vyresnysis viceprezidentas ir AMIEO (Afrika, Artimieji Rytai, Indija, Europa ir Okeanija) regiono vyriausiasis planavimo vadovas Francois Bailly, „Drive“ paklaustas, ar dyzeliniai varikliai turi ateitį, atsakė aiškiai.
„Mūsų ateitis yra EV“, – sakė jis.
„E-energija – tai žingsnis į priekį, o kiekviena rinka eis savo keliu.“
„Mes tikrai neinvestuojame į naują VDV jėgainę.“
Tačiau, apžvelgus dabartinį „Nissan Australia“ produktų asortimentą, visi modeliai, išskyrus tik elektra varomą ir netrukus pakeistą „Leaf“, yra varomi vidaus degimo varikliais.
Šiuo metu „Nissan e-Power“ hibridinę sistemą galima naudoti „Qashqai“ ir „X-Trail“ visureigiuose, tačiau iš J. Bailley komentarų galima spręsti, kad ji bus įdiegta visoje modelių linijoje ir gali būti taikoma „Juke“ ir „Pathfinder“.
Taip pat tikimasi, kad naujos kartos „Navara Ute“ bus naudojama hibridinė iš tinklo įkraunama jėgainė, nes naujoji versija turi bendrą platformą su „Mitsubishi Triton“, o likusioje modelių linijoje gali būti montuojamas partnerio gaminamas 2,4 l turbodyzelinis variklis.
J. Bailley pastabos jau juntamos ir dviejuose „Nissan Australia“ modeliuose – sportiniame automobilyje Z ir visureigyje „Patrol“.
2022 m. Z modelyje, kuris pasirodė praėjus maždaug metams po to, kai baigėsi ankstesnio 370Z gamyba, naudojamas „VR30DDTT“ 3,0 litrų benzininis V6 su dviem turbokompresoriais, pasiskolintas iš „Infiniti Q50“ ir „Q60 Red Sport“ modelių, kurie pradėti gaminti 2016 m.
Tuo tarpu būsimame naujos kartos „Infiniti QX80“ ir jo dvynyje „Nissan Patrol“ esamas 5,6 l V8 variklis bus pakeistas „VR35DDTT“ 3,5 l V6 varikliu su dviem turbinomis, kuris yra didesnio darbinio tūrio 3,0 l variklio, esančio Z modelyje, versija.
Pirmasis „VR“ V6 šeimos variklis buvo sumontuotas po 2007 m. R35 GT-R variklio dangčiu. 3,8 litro darbinio tūrio variklis, kuris po daugybės atnaujinimų pasiekė 530 kW galią.
Todėl net ir artimiausioje ateityje, kai rinkoje pasirodys nauji benzininiai ir dyzeliniai modeliai, jų varikliai bus kuriami naudojant jau esamas technologijas.
Pažymėtina, kad „Nissan“ kuria naujos kartos „e-Power“ hibridines sistemas, kurios padidins galingumą, bet sumažins sąnaudas ir degalų sąnaudas, tačiau turės naudoti mažo darbinio tūrio benzininį variklį, kuris gamins elektrą akumuliatoriui ir elektros varikliui.
Unikali „Qashqai“ ir „X-Trail“ modeliuose naudojama hibridinė sistema, leidžianti prailginti ridą, turi 1,5 litro variklį, tačiau neaišku, ar šis darbinio tūrio dydis keisis vėlesnėse versijose.
Vis dėlto J. Bailley nesutiko nustatyti, kada baigs galioti VDV, sakydamas, kad kiekviena rinka savo tempu pereis prie elektrifikavimo.
„Galiu jus nuvežti į kitas rinkas, pavyzdžiui, į Afriką“, – sakė jis.
„Afrikos rinka panaši į „Euro2“, „Euro4“, todėl šio [VDV] mažėjimo tempas tikrai priklauso nuo kiekvienos rinkos, tačiau mūsų investicijos yra aiškios.“
„Tai EV, sustiprinkite „e-Power“.“