• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 19 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Benzininių ir dyzelinių variklių kūrimas baigtas. „Nissan“ imasi kurti elektromobilių ateitį

pagal Andžej Biaigo
2024.06.03, 10:19
Elektromobiliai
A A
0
nissan ariya
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Nissan“ aiškiai nurodė, kad visiškai naujų benzininių ir dyzelinių vidaus degimo variklių (VDV) nebekurs, taip parodydama, kad ateityje pereis prie elektrifikuotų variklių.

Priešingai nei „Toyota“, „Mazda“ ir „Subaru“, kurios neseniai paskelbė apie bendradarbiavimą kuriant naujos kartos vidaus degimo variklius, naudojančius alternatyvius degalus.

Prieš pat minėtą pranešimą „Nissan“ gamykloje Sunderlande, Jungtinėje Karalystėje, kalbėdamas su Australijos žiniasklaida, šios markės vyresnysis viceprezidentas ir AMIEO (Afrika, Artimieji Rytai, Indija, Europa ir Okeanija) regiono vyriausiasis planavimo vadovas Francois Bailly, „Drive“ paklaustas, ar dyzeliniai varikliai turi ateitį, atsakė aiškiai.

„Mūsų ateitis yra EV“, – sakė jis.

„E-energija – tai žingsnis į priekį, o kiekviena rinka eis savo keliu.“

Draudimas per kelias minutes – sužinokite, kiek kainuoja privalomasis draudimas.

„Mes tikrai neinvestuojame į naują VDV jėgainę.“

nissan leaf 12
„Nissan Leaf“

Tačiau, apžvelgus dabartinį „Nissan Australia“ produktų asortimentą, visi modeliai, išskyrus tik elektra varomą ir netrukus pakeistą „Leaf“, yra varomi vidaus degimo varikliais.

Šiuo metu „Nissan e-Power“ hibridinę sistemą galima naudoti „Qashqai“ ir „X-Trail“ visureigiuose, tačiau iš J. Bailley komentarų galima spręsti, kad ji bus įdiegta visoje modelių linijoje ir gali būti taikoma „Juke“ ir „Pathfinder“.

Taip pat tikimasi, kad naujos kartos „Navara Ute“ bus naudojama hibridinė iš tinklo įkraunama jėgainė, nes naujoji versija turi bendrą platformą su „Mitsubishi Triton“, o likusioje modelių linijoje gali būti montuojamas partnerio gaminamas 2,4 l turbodyzelinis variklis.

J. Bailley pastabos jau juntamos ir dviejuose „Nissan Australia“ modeliuose – sportiniame automobilyje Z ir visureigyje „Patrol“.

2022 m. Z modelyje, kuris pasirodė praėjus maždaug metams po to, kai baigėsi ankstesnio 370Z gamyba, naudojamas „VR30DDTT“ 3,0 litrų benzininis V6 su dviem turbokompresoriais, pasiskolintas iš „Infiniti Q50“ ir „Q60 Red Sport“ modelių, kurie pradėti gaminti 2016 m.

Tuo tarpu būsimame naujos kartos „Infiniti QX80“ ir jo dvynyje „Nissan Patrol“ esamas 5,6 l V8 variklis bus pakeistas „VR35DDTT“ 3,5 l V6 varikliu su dviem turbinomis, kuris yra didesnio darbinio tūrio 3,0 l variklio, esančio Z modelyje, versija.

Pirmasis „VR“ V6 šeimos variklis buvo sumontuotas po 2007 m. R35 GT-R variklio dangčiu. 3,8 litro darbinio tūrio variklis, kuris po daugybės atnaujinimų pasiekė 530 kW galią.

Skaitykite  Prie Šiaulių arenos įrengtos naujos elektromobilių įkrovimo stotelės

Todėl net ir artimiausioje ateityje, kai rinkoje pasirodys nauji benzininiai ir dyzeliniai modeliai, jų varikliai bus kuriami naudojant jau esamas technologijas.

Pažymėtina, kad „Nissan“ kuria naujos kartos „e-Power“ hibridines sistemas, kurios padidins galingumą, bet sumažins sąnaudas ir degalų sąnaudas, tačiau turės naudoti mažo darbinio tūrio benzininį variklį, kuris gamins elektrą akumuliatoriui ir elektros varikliui.

Unikali „Qashqai“ ir „X-Trail“ modeliuose naudojama hibridinė sistema, leidžianti prailginti ridą, turi 1,5 litro variklį, tačiau neaišku, ar šis darbinio tūrio dydis keisis vėlesnėse versijose.

Vis dėlto J. Bailley nesutiko nustatyti, kada baigs galioti VDV, sakydamas, kad kiekviena rinka savo tempu pereis prie elektrifikavimo.

„Galiu jus nuvežti į kitas rinkas, pavyzdžiui, į Afriką“, – sakė jis.

„Afrikos rinka panaši į „Euro2“, „Euro4“, todėl šio [VDV] mažėjimo tempas tikrai priklauso nuo kiekvienos rinkos, tačiau mūsų investicijos yra aiškios.“

„Tai EV, sustiprinkite „e-Power“.“

Žymos: elektromobiliainissanvidaus degimo variklis
Dalintis35DalintisSiųstiDalintis6

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

TOP 5 patikimiausi dyzeliniai visureigiai, kurie gali įveikti beveik 1 000 000 kilometrų

Geriausi Euro 6 dyzeliai iki 1,6 l – šie modeliai įvažiuos į visas švaraus transporto zonas

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.