Prieš kelerius metus idėja apie visiškai elektrinį BMW M markės automobilį skambėjo kaip šventvagystė, tačiau toks automobilis jau kuriamas ir, remiantis M padalinio vadovo pareiškimais, jis bus nepaprastas.
BMW jau kurį laiką kuria galingą keturių variklių sąrangą ir tikimasi, kad 2026 arba 2027 m. pristatys savo pirmąjį „Neue Klasse“ pagrindu sukurtą galingą sedaną. Jis bus parduodamas kartu su vidaus degimo varikliu varomu M3, o M vadovas Frankas van Meelis yra sakęs, kad jėgainė gali išvystyti net 1341 AG (1000 kW) arba vieną megavatą galios.
Pasak van Meelio, naujasis elektrinis automobilis „pranoks viską, ką kada nors matėte“. Kad pasiektų tokį aukštą rezultatą, BMW kuria savo elektros variklius ir tiki, kad, kaip ir M5 S68 variklis bei M3 ir M4 S58 variklis, jos el. varikliai „bus etalonas“.
„Motor Trend“ prognozuoja, kad naujasis elektrinis vokiečių markės sedanas bus greičiausiai įsibėgėjantis automobilis istorijoje, 0-60 mylių per valandą (0-96 km/val.) sprintą įveiksiantis greičiau nei per 3 sekundes. Elektriniai varikliai gali būti aušinami vandeniu ir alyva, o 800 voltų elektros architektūra leis itin greitai įkrauti nuolatinę srovę. Van Meelis taip pat atskleidė, kad akumuliatorių cheminė sudėtis bus kitokia nei kitų „Neue Klasse“ modelių akumuliatorių ir kad jie turės patobulintą aušinimo sistemą.
Elektros variklių naudojimas ne tik leis BMW siekti didelių galios rodiklių. Automobilių gamintojas sukūrė sistemą, kuri gali valdyti automobilio važiuoklę ir tiksliai keisti kiekvieno rato sukimo momentą, taip pagerindama automobilio dinamiką ir leisdama BMW „pasijusti kaip Alisai stebuklų šalyje“, teigia van Meelis. BMW M padalinio vadovas pridūrė, kad automobilis pasižymės „neutraliu, linijiniu ir nuspėjamu“ valdymu.
BMW taip pat svarsto galimybę sukurti dviejų variklių elektrinį automobilį, kuris būtų parduodamas tik su galinių ratų pavara. Šiame modelyje būtų naudojama panaši techninė ir programinė įranga, tačiau jis būtų ne toks veržlus kaip keturmotoris. Ateityje įmonės EV šeimą galėtų papildyti ir visavertė pirmojo „Neue Klasse X“ visureigio M versija.
Pastaba: šiame straipsnyje pateikiamos „Fully Leaded“ pateiktos vizualizacijos, kurios nėra susijusios su BMW ir nėra jos patvirtintos.