Jei „Jaguar“ vadovų tikslas yra visiškai išardyti prekės ženklą, jie eina geriausiu įmanomu keliu. Bendrovės direktorius Rawdonas Gloveris patvirtino, kad automobilių salonuose tiesiog nebus, tačiau ateities planai ambicingi.
Po sensacingo elektrinio „I-Pace“ modelio Solihull komanda siaubingai suklydo. Pavyzdinio limuzino buvo atsisakyta, o susižavėjimas elektromobiliais buvo toks stiprus, kad buvo pradėtas įgyvendinti planas pašalinti vidaus degimo variklius iš gamos. Tikslas buvo aiškus: 2025 m. mes įkrauname, o ne pilame degalus.
Per tą laiką rinka šiek tiek pasikeitė ir „Jaguar“ nutraukė beveik visos modelių gamos gamybą. Niekas, išskyrus „F-Pace“, nebuvo pelningas. Didysis visureigis vis dar parduodamas salonuose, tačiau tai paskutinė jo tiesioji.
Tuo tarpu elektrinis flagmanas GT dar tik pasirodys. Jis įvyks gruodžio mėn. Kol automobilis bus pradėtas gaminti, „Jaguar“ salonuose metus gali nebūti siūlomas joks naujas modelis.
Tikimasi, kad būsimasis modelis bus visiška staigmena pramonei – jau žinoma, kad tai bus keturvietis GT be galinio lango, tačiau jo kaina bus šešiaženklė (žinoma, eurais). Jaguar planuoja konkuruoti su Bentley arba Rolls-Royce.
Gloveris teigė, kad „mūsų gaminiai ir jų naujos kartos pakeis požiūrį į visą sektorių“.