Iki 2030 m. „Hyundai“ planuoja parduoti du milijonus elektromobilių per metus, todėl nori tapti dideliu žaidėju visiškai elektrinių automobilių rinkoje, tačiau Korėjos įmonė ką tik paskelbė, kad kartu su naujaisiais „EREV“ modeliais ir ateityje gamins vidaus degimo varikliu varomas transporto priemones.
Tikslai iki 2033 m. buvo išdėstyti per naujausią „Hyundai“ „Investuotojų dienos“ susitikimą. Nauja vidutinės trukmės ir ilgalaikė strategija buvo pristatyta kaip „Hyundai Way“, o „Hyundai Motor Company“ prezidentas ir generalinis direktorius Jaehoon Changas pareiškė, kad: „Pagal „Hyundai Way“ mes greitai reaguosime į rinką, naudodami unikalią lanksčią „Hyundai“ reagavimo sistemą“.
Anksčiau, 2022 m., „Hyundai“ teigė, kad iki 2030 m. išleis 11 visiškai elektrinių transporto priemonių, o dabar šis skaičius išaugo iki 21 modelio iki dešimtmečio pabaigos. Tačiau tai nereiškia, kad „Hyundai“ sudės visus kiaušinius į vieną visiškai elektromobilių krepšelį, nes „Hyundai“ pareiškime teigiama, kad prekės ženklas „aktyviai reaguoja į klientų pageidavimus ir pripažįsta, kad nors elektromobiliai yra transporto ateitis, ne visi klientai yra pasirengę pereiti prie jų“. Taigi, ji ir toliau siūlo įvairias jėgaines, įskaitant VDV, hibridus, iš tinklo įkraunamus hibridus, elektromobilius ir vandenilio kuro elementų automobilius.
„Hyundai Way“ plane taip pat numatyta išplėsti pasaulinę hibridinių modelių liniją nuo septynių iki keturiolikos modelių (įskaitant „Genesis“) ir papildyti ją naujais „EREV“ (Extended Range Electric Vehicles, angl. Didesnio nuotolio elektrinės transporto priemonės) modeliais, kurie „Hyundai“ teigimu, bus „pagrindinis tiltas į visišką elektrifikaciją“.
„Hyundai“ teigia, kad EREV automobiliai turėtų pasirodyti iki 2027 m. ir juose bus „suderinti vidaus degimo variklių (VDV) ir elektromobilių privalumai“ su galimybe naudoti keturių varančiųjų ratų pavarą ir dviejų variklių sistemas. Panašiai kaip „Mazda MX-30 R-EV“, „Hyundai EREV“ bus varomas tik elektra, o vidaus degimo variklis bus naudojamas tik akumuliatoriui įkrauti. Taip pat buvo užsiminta apie daugiau nei 900 kilometrų EREV nuvažiuojamą atstumą. Kol kas „Hyundai“ EREV automobiliai bus gaminami tik Šiaurės Amerikoje ir Kinijoje, atitinkamai su D ir C segmento visureigiais.
Hibridinės transporto priemonės vis dar vaidins svarbų vaidmenį „Hyundai“ ateityje. Naujoje hibridinių automobilių linijoje bus įdiegta naujos kartos „TMED-II“ sistema – dabartinio hibridinio įrenginio, kurį galima rasti dabartiniame „Hyundai Tucson“, evoliucija. „Hyundai“ teigia, kad naujoji hibridinė technologija gerokai pagerina „našumą ir degalų naudojimo efektyvumą, palyginti su esama sistema“.
Pirmieji tokie automobiliai bus gaminami nuo 2025 m. sausio mėn., o būsimose hibridinėse transporto priemonėse bus įdiegta V2L (dvikryptis įkrovimas iš transporto priemonės į krovinį) ir regeneracinis stabdymas.