Paryžiaus automobilių parodoje „Citroen“ pristatė koncepcinį „Citroen C5 Aircross“ modelį, iš kurio matyti, kaip atrodys naujasis „Citroen e-C5 Aircross“. Šis automobilis turėtų būti C segmento krosoveris, tačiau, kitaip nei didesnis Citroen e-C5 X, jis, kaip ir jo artimi giminaičiai Peugeot E-3008 ir Opel Grandland Electric, bus pagamintas ant STLA Medium platformos.
Peugeot C5 Aircross Concept iš arti
Citroen mėgsta eksperimentuoti su savo automobiliais, ji nustebino pasaulį pristatydama C5 X, iki kraštutinumų ištemptą (4,81 m ilgio!) modelį ant gana kompaktiškos EMP2 platformos, taip pat parodė e-C3, automobilį ant eCMP platformos, lieknintą Tolimųjų Rytų rinkoms ir turintį SCP vardą. Dabar jis nebus toks avangardinis, bent jau technologiškai: Citroen e-C5 Aircross Concept sukurtas ant STLA Medium platformos ir yra 4,65 m ilgio (Opel Grandland Electric = 4,65 m, Peugeot E-3008 = 4,54 m). Tačiau jis atrodo įdomiai:
Jei kalbame apie technologijas, galima tikėtis ~77 (73) ir ~86 (82) kWh akumuliatorių, priekinės arba abiejų ašių pavaros, didesnio nei 500 WLTP vienetų nuvažiuojamo atstumo vienu įkrovimu. Korporacija „Stellantis“ šiek tiek suvaržė „Citroen“, kad šis neužgožtų savo giminaičių, todėl neatmetama galimybė, kad „Citroen e-C5 Aircross“ bus pradėtas gaminti su abiejų ašių pavara ant STLA Medium platformos (palyginkite: „Opel“ e-AWD) ir seniai paskelbta ~104 (97) kWh baterija, kurios nuotolis neviršys 700 WLTP vienetų.
Gamintojas žada, kad automobilis sukurtas „galvojant apie šeimas“, kad būtų erdvus, charakteringas ir praktiškas. Jo aukštis – 1,66 m, ratų bazė tikriausiai sieks 2,78-2,8 m, jo forma esą „suponuoja didelę krovinių erdvę“. Kaip ir pastaruoju metu „Stellantis Group“, automobilio priekis turi išsiskirti šviesos parašu: „Opel“ – šviesos linija ir šviečiančiu logotipu, „Citroen“ – išskirtiniais dienos žibintais. Bendrovės teigimu, kėbulo linija yra optimizuota atsižvelgiant į ridą – apie 30 papildomų WLTP vienetų (+5 proc.).
Modelis bus pradėtas siūlyti 2025 m.