BMW ir Mercedes be jokių skrupulų yra tiesioginiai konkurentai, nes jie varžosi dėl to paties klientų rato. Tai pasakytina apie BMW M5 ir Mercedes-AMG E63 – du prabangius sedanus, pasižyminčius dideliu našumu. Naujame „Track Day YouTube“ vaizdo įraše pora 2018 m. modelių lankosi aerodrome, o tai reiškia, kad turime stebėti šių dviejų modelių drago lenktynes, kad nustatytume, kuris iš jų yra našesnis sedanas.
Du varžovai kovoja dėl pranašumo.
Taip, jie jau kelerių metų senumo, tačiau po jų variklių gaubtais slypinti galia vis dar įspūdinga. BMW M5, ne varžyboms skirtas modelis, turi 4,4 l V8 su dviem turbinomis, išvystantį 600 arklio galių (447 kW) ir 749 Niutonmetrų sukimo momentą. Galia per ZF aštuonių laipsnių pavarų dėžę perduodama visiems keturiems ratams. Mersedesas turi mažesnį variklį – 4,0 l darbinio tūrio agregatą su dviem turbinomis, tačiau jis išvysto 603 AG (449 kW) ir 850 Nm sukimo momentą. Jis turi visų varančiųjų ratų pavarą, tačiau galią ratams perduoda devynių pavarų dėžė.
Pirmosiose lenktynėse yra riedamasis startas, kai abu automobiliai vienodai startuoja nuo starto linijos. Tačiau nė vienas iš jų nepalieka kito dulkėse. Priešingai, BMW M5 įgyja nedidelę persvarą, kol AMG jį aplenkia ir kirs žvejybos liniją automobilio ilgiu aplenkdamas Mercedes . Antrajame riedėjimo važiavime M5 startavo dar geriau, tačiau to nepakako, kad sulaikytų Mercedes, kuris laimi bamperiu.
Paskutines lenktynes iš rikiuotės laimi BMW, nes paaiškėja, kad „Mercedes“ dėl perkaitimo įjungė kažkokį „limp“ režimą. Sedanas užstringa važiuodamas maždaug 128 kilometrų per valandą greičiu. Vaizdo įraše du automobiliai atlieka valdymo testą, kuris yra pagrindinis vadovų sedanų rodiklis. Tačiau abejojame, ar daug savininkų kiekvieną savaitgalį išvažiuoja į trasą.