„Toyota“ ir jos narys „Lexus“ jau daugelį metų laikomi prekiniais ženklais, kurių gaminiai nekelia jokių problemų. Tačiau naujausia ataskaita rodo, kad padėtis pasikeitė. Sąrašo lyderiu tapo kitas gamintojas – nors irgi iš Japonijos.
Jie patikrino daugiau kaip 300 000 automobilių. Jie sudarė patikimumo reitingą
„Consumer Reports“ yra didžiausia JAV vartotojų organizacija, skirta automobilių naudotojams. Ekspertai išanalizavo duomenis apie daugiau nei 300 000 2000-2024 m. modelių automobilių, taip pat kelis anksčiau pristatytus 2025 m. modelių modelius.
Atliekant tyrimą buvo atsižvelgta į 20 skirtingų kriterijų, įskaitant girgždančius stabdžius, bendrą interjero apdailą, negarantinį remontą (pvz., variklio) ar įkrovimo problemas. Taip pat buvo atsižvelgta į trasos bandymų, saugos testų ar automobilių savininkų pasitenkinimo apklausų rezultatus. Bendrame reitinge gamintojai galėjo gauti nuo 0 iki 100 balų.
Kuris prekės ženklas yra patikimiausias? „Lexus“ ir „Toyota“ nuversti nuo sosto
Ilgus metus šiame sąraše pirmavo Japonijos konglomeratui priklausančios „Toyota“ ir „Lexus“. Tačiau šiemet įvyko didelis pokytis. Abu prekės ženklai turėjo užleisti vietą kitam gamintojui iš Vyšnių žydėjimo šalies – „Subaru“. Ši bendrovė surinko 68 taškus. Praėjusių metų sąrašo lyderis „Lexus“, surinkęs 65 balus, nukrito į antrąją vietą. Pjedestalą užbaigia praėjusių metų antrosios vietos laimėtoja „Toyota“. Šiemet japonų prekės ženklas surinko 62 taškus.
„Consumer Reports“ pateikia tokį suskirstymą:
- Subaru: 68 balai
- Lexus: 65 taškai
- Toyota: 62 taškai
- Honda: 59 taškai
- Acura: 55 taškai
- Mazda: 55 taškai
- Audi: 54 taškai
- BMW: 53 taškai
- Kia: 51 taškas
- Hyundai: 50 taškų
- Buick: 48 taškai
- Nissan: 48 taškai
- Ford: 44 taškai
- Genesis: 40 taškų
- Volvo: 38 taškai
- Chevrolet: 37 taškai
- Tesla: 36 taškai
- Volkswagen: 34 taškai
- Jeep: 33 taškai
- GMC: 33 taškai
- Cadillac: 27 taškai
- Rivian: 14 taškų
Ar patikimiausi prekių ženklai yra iš Azijos?
Žvelgiant į šį sąrašą, galima drąsiai teigti, kad Azijos šalys pirmauja gaminant automobilius, su kuriais nekyla jokių problemų. Net aštuonios į dešimtuką patekusios markės yra iš šio žemyno, šešios iš jų – vien iš Japonijos. Vidutinis patikimumo balas šiame pasaulio regione buvo 57 balai.
Europos garbę gina „Audi“ ir BMW, kurie yra vieninteliai prekės ženklai ne iš Azijos, patekę į geriausiųjų dešimtuką. Senasis žemynas vidutiniškai gavo 48 balus. JAV automobilių rinka sąraše yra prasčiausia. Pirmasis JAV prekės ženklas patikimumo reitinge užima tik 11 vietą. Vidutinis šio regiono įvertinimas buvo 38 balai.