„Toyota“ gali pasigirti ne tik pardavimo rezultatais, bet ir populiarumu internete. Iš pateiktų duomenų matyti, kad tai buvo labiausiai internete ieškomas prekės ženklas.
Koks yra populiariausias prekės ženklas pasaulyje? Interneto vartotojai nusprendė
Remiantis CompareTheMarket.com.au.au sudarytu reitingu, „Google“ naršyklės naudotojai daugelyje šalių labiausiai ieškojo „Toyota“ automobilio markės. Reitingas sudaromas nuo 2018 m. ir apima duomenis iš 155 šalių. 2024 m. „Toyota“ labiausiai ieškojo vartotojai iš 64 šalių – lygiai toks pat rezultatas kaip ir 2023 m.
„Toyota“ pranašumą puikiai įrodo skirtumas tarp jos ir antroje vietoje esančios „Tesla“ markės. Elono Musko įmonė buvo labiausiai ieškoma 34 šalyse. Tačiau verta pažymėti, kad „Tesla“ pirmavo tokiose ekonomiškai svarbiose šalyse kaip Jungtinės Amerikos Valstijos, Vokietija, Prancūzija ir Jungtinė Karalystė. Kita vertus, „Toyota“, be kita ko, buvo populiari Japonijoje, Australijoje ir Pietų Afrikos Respublikoje. Vis dėlto trečioji vieta ant labiausiai ieškomų prekių ženklų pakylos atiteko BMW. Vokietijos gamintojas nugalėjo 30 šalių – įskaitant Kiniją ir Ispaniją. Įdomu tai, kad pirmajame trejetuke atsidūrė lygiai tie patys asmenys kaip ir 2023 m.
- „Toyota”: 2023 m. laimėjimai 64 šalyse (2024 m. taip pat 64 šalyse)
- Tesla: 29 šalys (2024 m. – 34 šalys)
- BMW: 26 šalys (2024 m. – 30 šalių)
Penktus metus iš eilės – populiariausias prekės ženklas pasaulyje
Pažymėtina, kad nuo tokio sąrašo sudarymo pradžios, t. y. nuo 2018 m., „Toyota“ tik vieną kartą nebuvo labiausiai ieškomas prekės ženklas pasaulyje daugelyje šalių. Tokia išimtis buvo 2019 m., kai Japonijos gamintojas nukrito į antrąją vietą, užleisdamas vietą lyderiui BMW.