Kinijos automobilių prekių ženklai sparčiai populiarėja Europos rinkose, įskaitant Lietuvą. Vis dėlto saugumas išlieka viena iš pagrindinių pirkėjams rūpimų problemų. Neseniai Australijos ANCAP atliktas Jaecoo J7 iš tinklo įkraunamo hibridinio visureigio susidūrimo testas atskleidžia, kiek toli šie automobiliai pažengė – ir ką dar reikia tobulinti.
AnCAP atliktas Jaecoo J7 bandymas: rezultatai
4,5 m ilgio „Jaecoo J7“ atliko daugybę griežtų susidūrimo bandymų. Per Mobilios progresyviai deformuojamos užtvaros (MPDB) priekinį susidūrimą keleivio kamera išliko stabili. Daugumos kritinių kūno vietų apsauga buvo įvertinta „gerai“, nors vairuotojo krūtinės ir apatinės kojų dalies apsauga buvo įvertinta „ribotai“.
Pilno pločio priekinis susidūrimas
Šio bandymo rezultatai taip pat buvo padorūs. Vairuotojas buvo gerai apsaugotas, tačiau gale sėdintys keleiviai buvo labiau pažeidžiami, ypač dėl kaklo ir krūtinės sužalojimų, kurie buvo įvertinti kaip „pakankami“.
Šoninis susidūrimas su stulpu: Reikia tobulinti
Atliekant šoninio smūgio į stulpą bandymą buvo aptiktas trūkumas: šoninė užuolaidinė oro pagalvė neišsiskleidė iki galo dėl trukdžių su interjero apdaila. ANCAP nubaudė automobilį už šią problemą, tačiau apskritai jis vis tiek buvo įvertintas 81 % pagal suaugusiųjų keleivių apsaugą.
Vaikų apsauga: Geri rezultatai
Jaecoo J7 dar geriau pasirodė vaikų apsaugos srityje, surinkdamas 85 %. Bandymai, kuriuose buvo naudojami 6 ir 10 metų vaikus vaizduojantys manekenai, parodė gerą bendrą saugumą. Tik vyresnio vaiko kaklo apsauga buvo įvertinta kaip „tinkama“.
Nepajėgūs eismo dalyviai ir saugos pagalbininkai
Visureigis pasiekė 80 % pėsčiųjų ir dviratininkų apsaugos lygį. Jo autonominio avarinio stabdymo (AEB) sistema buvo įvertinta kaip „gera“. Pagalbos vairuotojui technologijos įvertintos 84%, o tokios funkcijos, kaip pagalbinė eismo juostos palaikymo sistema, mieguistumo nustatymo sistema, adaptyvioji kruizo kontrolė ir kelio ženklų atpažinimo sistema, buvo įvertintos.
Ekspertų nuomonės
Pasak ANCAP inžinierių, „Jaecoo J7 demonstruoja reikšmingą kiniškų automobilių saugos standartų pagerėjimą. Nors išlieka tam tikrų trūkumų, ypač oro pagalvių išsiskleidimo srityje, bendra konstrukcija ir sistemos vidutinio dydžio visureigiui veikia puikiai.”.
Nors Jaecoo J7 nėra tobulas, jis įrodo, kad Kinijos gamintojai rimtai žiūri į transporto priemonių saugą. Dėl gerų įvertinimų keliose kategorijose ir tobulėjančių technologijų tokie modeliai netrukus gali varžytis su Europos prekių ženklais tiek kaina, tiek apsauga.
Ar svarstytumėte galimybę įsigyti tokį kinišką visureigį kaip Jaecoo J7? Pasidalykite savo mintimis toliau arba mūsų socialinės žiniasklaidos kanaluose.