BMW koreguoja savo ilgalaikę strategiją, atsižvelgdama į besikeičiančias rinkos sąlygas, ypač Kinijoje. Bendrovė sumažino elektromobilių (EV) pardavimo prognozes ir daugiau dėmesio skiria tradiciniams vidaus degimo variklių (VDV) modeliams.
EV prognozės sumažintos daugiau nei 20 %
Pasak BMW tiekimo grandinei artimų šaltinių, bendrovė sumažino dabartinių ir būsimų EV modelių pardavimo prognozes – kai kuriais atvejais daugiau nei 20 %. Tai apima ne tik esamus BMW ir MINI elektromobilius, bet ir naujos kartos modelius, kuriuos planuojama pristatyti 2026 m.
- Sumažinti BMW iX3, i3 įpėdinių ir būsimų „Neue Klasse“ modelių pardavimų lūkesčiai
- Tiekėjai praneša, kad nuo 2024 m. pradžios ir toliau mažinami pardavimai
- Neseniai atlikti sumažinimai yra didžiausi per visą BMW elektromobilių programos istoriją
Kinijos rinka lemia strateginius pokyčius
BMW atnaujintas dėmesys transporto priemonėms su vidaus degimo varikliais ypač pastebimas Kinijos rinkoje. Nepaisant agresyvaus elektromobilių diegimo Europoje, Kinijos pirkėjai ir toliau pirmenybę teikia benzinu varomoms transporto priemonėms pagrindiniuose segmentuose, ypač aukščiausios klasės sedanams ir visureigiams.
Bendrovė siekia išvengti klaidų, padarytų anksčiau pristatant tokius elektromobilius kaip i3 ir iX3, kurie buvo kritikuojami dėl didelių kainų ir nepakankamo konkurencingumo.
Pritaikymas prie realios paklausos
BMW vadovybė mano, kad svarbiausia yra lankstumas. Nors investicijos į EV tęsiamos, gamintojas nenori visko statyti tik ant elektrinių modelių. Diversifikuodama savo strategiją, BMW tikisi sumažinti riziką ir išlikti konkurencinga visose rinkose.
Kokia jūsų nuomonė? Ar daugiau automobilių gamintojų turėtų permąstyti savo tik elektromobilių strategijas? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.