Po stiprios gerbėjų ir rinkos kritikos RAM pakeitė kryptį ir paskelbė, kad į 2025 m. RAM 1500 modelių liniją grąžinamas legendinis 5,7 l HEMI V8 variklis. Šis sprendimas, apibūdinamas kaip klaidos ištaisymas, atspindi ir nostalgišką patrauklumą, ir klientų poreikius.
Legendos sugrįžimas
RAM generalinis direktorius Timas Kuniskis viešai pripažino, kad bendrovė suklydo pašalindama HEMI V8 variklį iš savo gamos. „Visi daro klaidų, bet tai, kaip jas ištaisome, lemia mus“, – sakė jis ir patvirtino, kad V8 variklis vėl bus prieinamas, nors ir kaip atnaujinimo galimybė.
5,7 l HEMI V8 grįžta į tokias modifikacijas kaip „Tradesman“, „Big Horn“, „Express“, „Warlock“, „Laramie“ ir kt. Aukščiausios klasės „Limited“ ir „Longhorn“ modifikacijų modifikacija yra nemokama. Kitose versijose V8 gali būti pridėtas už maždaug 1 100 eurų (perskaičiuota iš 1 200 JAV dolerių).
Ką suteikia V8?
Grąžinti HEMI variklį nebuvo lengva dėl naujos 2025 m. RAM 1500 elektrinės architektūros. Tačiau specialiai F15 komandai, kuriai vadovavo buvęs SRT vyriausiasis inžinierius Darylas Smithas, pavyko sutrumpinti integracijos laiką nuo 18 iki vos 6 mėnesių.
- Didelis variklis: 5,7 l HEMI V8
- Krovumas: 794 kg
- Traukiamoji galia: iki 5 200 kg
- Gaminamos modifikacijos: Tradesman, Big Horn, Express, Warlock, Laramie, Rebel, Limited, Longhorn
Kiekvienas modelis su V8 varikliu turės ant priekinių sparnų pritvirtintą „Protesto ženklo simbolį“ – avino galvą, pritvirtintą prie HEMI bloko, kuris simboliškai žymi variklio sugrįžimą.
Kodėl šis sprendimas svarbus
Iš pradžių 2025 m. RAM 1500 pradėtas gaminti be jokios V8 galimybės, pasikliaujant tik didelio galingumo eiliniu šešių cilindrų turbininiu varikliu. Tačiau gerbėjų pasipriešinimas ir silpnesnis nei tikėtasi priėmimas paskatino jį iš naujo įvertinti. V8 variklio grąžinimas atitinka raumeningą markės įvaizdį ir vartotojų lūkesčius pagrindinėse rinkose, pavyzdžiui, Šiaurės Amerikoje.
Kas toliau laukia RAM?
RAM paskelbė, kad per artimiausius 18 mėnesių pristatys 25 naujus gaminius. Nors laukiama visiško patvirtinimo dėl naujo TRX modelio, patvirtinta, kad „Dodge Durango Hellcat“ su 6,2 l darbinio tūrio perkrautu V8 liks 2026 m. Entuziastai taip pat tikisi, kad „Hellcat“ variklis sugrįš į RAM 1500.
Kokia jūsų nuomonė? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.