Vokiečių automobilių gamintoja „Audi“ atšaukė savo ankstesnį planą iki 2033 m. nutraukti vidaus degimo variklių (VDV) gamybą. Kaip pranešė britų leidinys „Autocar“, bendrovė dabar pašalino bet kokią nustatytą datą, nurodydama besikeičiančias rinkos sąlygas ir regioninius skirtumus, ypač Kinijoje.
Pradinis 2033 m. tikslas nebegalioja
2021 m. „Audi“ paskelbė, kad iki 2033 m. palaipsniui nutrauks vidaus degimo variklių automobilių gamybą, išskyrus Kiniją, kur, kaip tikimasi, paklausa išliks. Prekės ženklo strategija atitiko platesnį elektromobilių gamybos pokytį Europoje ir pasaulinius išmetamųjų teršalų kiekio tikslus. Tačiau dabar planas persvarstomas.
- Vietinio kuro variklio gamybos pabaigos data nebėra nustatyta
- Kinija išlieka pagrindine vidaus degimo variklių transporto priemonių rinka
- Būsimus sprendimus lems klientų paklausa ir reglamentai
Reikia naujų vidaus degimo ir hibridinių modelių
Pasak „Audi“ generalinio direktoriaus Gernoto Doellnerio, nuo 2024 iki 2026 m. bendrovė pristatys visiškai naujos kartos vidaus degimo ir įkraunamus hibridinius modelius. Tai suteikia „Audi“ visišką lankstumą ir toliau siūlyti tokias transporto priemones dar bent 7–10 metų.
„Pamatysime, kaip vystysis rinka“, – „Autocar“ sakė Doellneris, demonstruodamas pragmatiškesnį požiūrį nei anksčiau nustatytas griežtas terminas.
Regioninių realijų formuojama pasaulinė strategija
Šiam pokyčiui didelę įtaką daro rinkos dinamika Kinijoje ir kitose besivystančiose rinkose, kur perėjimas prie visiškai elektrinių transporto priemonių vyksta lėčiau. Išlaikius vidaus degimo variklių variantus, „Audi“ gali išlikti konkurencinga šiuose regionuose, tuo pačiu tęsiant elektromobilių plėtrą Europoje.
Šis strateginis lankstumas atspindi kitų automobilių gamintojų, susiduriančių su infrastruktūros apribojimų, klientų pageidavimų ir reguliavimo neapibrėžtumo spaudimu, sprendimus.
Poveikis perėjimui prie elektromobilių
Naujasis „Audi“ požiūris galėtų signalizuoti apie platesnę pramonės tendenciją atidėti visišką perėjimą prie elektromobilių, ypač atsižvelgiant į lėtą diegimo tempą ir dideles gamybos sąnaudas. Nors prekės ženklas ir toliau investuoja į elektromobilumą, vidaus degimo varikliai bus gaminami ir kitą dešimtmetį.
Kokia jūsų nuomonė? Pasidalinkite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.