• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 4 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Technologijos

Naujas „Toyota“ 600 AG variklis šokiruos BMW ir „Mercedes“

pagal Andžej Biaigo
2025.07.03, 11:37
Technologijos
A A
0
Naujas Toyota 600 AG variklis šokiruos BMW ir Mercedes

Toyota nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Kol daugelis automobilių gamintojų atsisako vidaus degimo variklių, „Toyota“ žengia dvigubą žingsnį su radikaliai nauju varikliu. Jų būsimas keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi galėtų lengvai išvystyti 600 arklio galių ir potencialiai tapti galingiausiu tokio tipo serijinės gamybos varikliu.

„Toyota“ įsipareigojimas vidaus degimo varikliams gyvuoja

„Toyota“ kuria naujos kartos vidaus degimo variklius bendradarbiaudama su „Mazda“ ir „Subaru“. Nepaisant pasaulinių tendencijų, palankių elektrifikacijai, Japonijos gigantai toliau tobulina degimo technologijas, siekdami švaresnių išmetamųjų teršalų neaukodami našumo ar žavesio.

„Toyota“ prezidentas Koji Sato sakė: „Norėdami pasiūlyti klientams įvairius būdus siekti anglies dioksido neutralumo, turime kurti variklius, pritaikytus ateities energijos aplinkai. Turėdamos bendrų siekių, trys bendrovės tobulins variklių technologijas, kartu išlaikydamos draugišką konkurenciją.“

Pristatome G20E: kompaktišką ir galingą

2025 m. Tokijo automobilių parodoje pristatytas „GR Yaris M Concept“ automobilis „Toyota G20E“ variklis jau parodė daug žadantį skaičių – apie 400–450 AG. Tačiau dabar inžinieriai atskleidžia, kad tikrasis potencialas slypi daug daugiau. G20E, kuriame vietoj mažesnio IHI agregato, kaip parodyta Tokijuje, sumontuotas didesnis turbokompresorius, be didelių modifikacijų galėtų viršyti 600 AG.

Rekordinis potencialas

Jei „Toyota“ pradėtų gaminti didelės galios G20E, jis galėtų pranokti dabartinį etaloną – „Mercedes-AMG“ M139l, kuris išvysto 469 AG. 600 AG keturių cilindrų variklis iškeltų „Toyota“ į kompaktiškų variklių našumo hierarchijos viršūnę.

Techniniai duomenys

  • Variklio tipas: Keturių cilindrų su turbokompresoriumi (G20E)
  • Numatoma galia: 400–600 AG, priklausomai nuo turbokompresoriaus ir derinimo
  • Padėtis: Montuojama GR Yaris M Concept viduryje
  • Bendradarbiavimas: Sukurta bendradarbiaujant su „Subaru“ ir „Mazda“
  • Paruošta išmetamųjų teršalų mažinimui: Sukurta taip, kad atitiktų būsimus pasaulinius standartus

Kodėl „Toyota“ požiūris yra svarbus

Kol konkurentai atsisako kurti naujus vidaus degimo variklius, „Toyota“ mato didelio efektyvumo benzininių jėgos agregatų vaidmenį įvairialypėje ateityje. Naujasis variklis skirtas ne tik našumui – jis lengvesnis, efektyvesnis ir paruoštas veikti kartu su hibridinėmis sistemomis.

Eksperto įžvalga

„600 AG tikslas nėra rinkodaros ažiotažas. Tinkamai priversus variklį ir jį sukalibravus, G20E gali jį pasiekti. „Toyota“ žaidžia ilgą žaidimą“, – po pokalbio su „Toyota“ inžinieriais teigia Auto Motor und Sport.

Ar 600 AG pasieks serijinę gamybą?

Nors dėl išmetamųjų teršalų reglamentų „Toyota“ gali būti priversta apriboti maksimalią gatvėms skirtų versijų galią, net ir sumažinto galingumo variantas, išvystantis 450–500 AG, galėtų konkuruoti su BMW M ir AMG automobilių varikliais. Ir tai tik iš keturių cilindrų.

Išvada: drąsi ateitis našiems varikliams

„Toyota“ G20E variklis įrodo prekės ženklo nenorą atsisakyti vairavimo emocijų. Dėl savo našumo potencialo, švaraus veikimo ir kompaktiško dizaino šis jėgos agregatas galėtų apibrėžti naują sportiškų, efektyvių transporto priemonių erą – net ir elektrifikacijos amžiuje.

Ar pirktumėte „Toyota“ automobilį su 600 AG ir tik keturiais cilindrais? Pasidalinkite savo nuomone žemiau ir pradėkime diskusiją!

Žymos: toyotavidaus degimo variklis
Dalintis9DalintisSiųstiDalintis2
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Geriausi naudoti automobiliai iki 2000 €: ką renkasi lietuviai?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz