• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 14 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos Varikliai

Ar verta pirkti 10 metų senumo BMW su dyzeliu? Privalumai ir pavojai

pagal Andžej Biaigo
2025.06.14, 11:41
Varikliai
A A
0
bmw n57 dyzelinis variklis bmw x4 f26

BMW N57 dyzelinis variklis

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

10 metų senumo BMW dyzelinis automobilis gali būti galingas ir efektyvus, tačiau jis taip pat kelia didelę techninę ir finansinę riziką. Pateikiame išsamų aprašymą, ko tikėtis, jei svarstote įsigyti automobilį 2025 m., remiantis Lietuvos ir tarptautinių naudotojų patirtimi, aptarnavimo duomenimis ir ekspertų analize.

10 metų senumo dyzelinio BMW privalumai

  • Galia ir sukimo momentas: Ypač modeliai su 3,0 l šešių cilindrų varikliu (pvz., M57, N57) pasižymi puikiu sukimo momentu, idealiai tinkančiu greitkeliams.
  • Degalų sąnaudos: 520d modeliai gali sunaudoti vidutiniškai 5–6 l/100 km, lenkdami panašias benzinines versijas.
  • Patogumai ir funkcijos: Aukštas įrangos lygis – oda, šildomos sėdynės, LED/ksenonai, navigacija.
  • Valdymas: Galinių ratų arba „xDrive“ visų varančiųjų ratų sistemos ir gerai subalansuota pakaba užtikrina dinamišką važiavimą.

Pagrindiniai pavojai ir trūkumai

bmw g30 autoservisas remontas
BMW G30 remontas
  • Brangus remontas: Kai kurių gedimų taisymas gali kainuoti 1000–3000 eurų.
  • Sudėtingos variklio sistemos: DPF, EGR, turbokompresoriai ir paskirstymo grandinės reikalauja reguliarios priežiūros.
  • Važiavimas trumpais atstumais yra žalingas: Važiavimas mieste padidina užsikimšusių filtrų ir vožtuvų problemų riziką.
  • Su varikliu susijusi rizika: Ypač N47 variklis yra pagarsėjęs paskirstymo grandinės gedimais.

Variklių palyginimas: patikimumas ir problemos

Variklis
Metai
Galia
Dažnos problemos
Patikimumas
N47 (1.6/2.0)
2007–2015
116–184 AG
Paskirstymo grandinė, DPF, EGR
❌ Žemas
B47 (2.0)
2015–dabar
150–190 AG
EGR aušintuvas, purkštukai
✅ Vidutinis–geras
M47
1999–2007
115–163 AG
DPF, kartais su turbokompresoriumi
✅ Geras
M57 (2.5/3.0)
2000–2010
163–286 AG
Kolektorius, turbokompresorius
✅ Labai geras
N57 (3.0)
2008–2016
204–313 AG
Turbokompresorių sistemos, DPF, EGR
⚠️ Galingas, bet brangus
B57 (3.0)
2015–dabar
265–400 AG
Retos problemos
✅ Puikus (bet brangus)

Dažni gedimai ir remonto išlaidos

dyzelinio automobilio dpf filtras
Dyzelinio automobilio DPF filtras
  • Paskirstymo grandinė (N47): 800–1500 €
  • DPF filtras: 600–1500 €
  • EGR vožtuvas/aušintuvas: 300–700 €
  • Turbokompresorius: 800–2000 €
  • Purkštukai: 150–300 € už vienetą
  • ZF automatinė pavarų dėžė: 1000–2000 €, jei prastai prižiūrima

Vartotojų atsiliepimai ir realūs patirtis

Teigiama

  • „Mano E60 530d su M57 nuvažiavo 370 000 km. Tiesiog reguliarus alyvos ir pakabos darbas.“ – bmw-sport.lt
  • „G30 520d su B47 – 220 tūkst. km ir vis dar sklandžiai. Tepalas keičiamas kas 10 tūkst.“ – Bimmerpost.com
  • „X5 su N57 – pakankamai galios, 8 l/100 km mišriomis sąlygomis. Jei prižiūrimas, problemų nėra.“ – AutoBild.de

Neigiama

  • „N47 grandinė nutrūko važiuojant – sugadino variklį.“ – autogidas.lt
  • „DPF valymas kas 20 000 km. Miesto važiavimas yra problemiškas.“ – reddit.com/r/BMW
  • „Turbokompresorius ir EGR sugedo nenuvažiavus 180 tūkst. km. Brangus remontas.“ – BMW klubas Lietuvoje

Eksploatavimo išlaidų apžvalga

BMW N47
BMW N47. „Wikipedia“ nuotrauka
Išlaidų elementas
2.0d (N47/B47)
3.0d (M57/N57)
Kuro rūšys (mišrus)
5,0–6,5 l/100 km
6,5–8,0 l/100 km
Alyvos keitimas
100–150 € kas 10–15 tūkst. km
100–150 € kas 10–15 tūkst. km
DPF priežiūra
Būtina važiuojant greitkeliu
Būtina
Draudimas (TPVCA)
120–250 €/metus
150–350 €/metus
CO₂ mokestis (Lietuva)
100–400 €
200–600 €

Naudotų BMW dyzelinių variklių pirkimo patarimai

  • Patikrinkite VIN – tikrą ridą, techninės priežiūros įrašus, atšaukimus
  • Naudokite OBD2 diagnostiką – patikrinkite klaidų kodus, purkštukų balansą, DPF būseną
  • Šaltas užvedimas – netolygus tuščiosios eigos veikimas arba tiksėjimas gali signalizuoti apie grandinės / purkštukų problemas
  • Bandomas važiavimas greitkeliu – patikrinkite galią ir DPF regeneraciją
  • „xDrive“ – patikrinkite pavarų dėžę, kardaninius velenus, jungtis

Geriausi ir blogiausi deriniai

bmw m57 dyzelinis variklis 30d
BMW M57 dyzelinis variklis, populiarusis 30d. BMW nuotrauka.

Rekomenduojama:

  • BMW E60/E90 330d su M57 – patikrintas, patikimas ir gerai žinomas
  • BMW F10 530d su N57 (nuo 2012 m.) – jei gerai dokumentuota ir jau buvo keisti indėklai su grandinėmis
  • BMW G30 520d su B47 – jei leidžia biudžetas 13–18 tūkst. eurų

Venkite:

  • BMW su N47 varikliu be istorijos
  • Modelių su pašalintomis DPF arba EGR sistemomis
  • „Čipuotų“ automobilių be profesionalios tiuningo dokumentacijos

Alternatyvių dyzelinių automobilių

  • „Toyota Avensis 2.2 D-4D“ (2010–2015 m.) – mažiau elektronikos, patvarus
  • „Mazda 6 2.2 D“ – efektyvus, bet stebėkite alyvos lygį
  • „Volvo V60 D4“ (po 2015 m.) – patikimi „Drive-E“ varikliai, gerai izoliuoti

Išvada: kada verta pirkti?

Verta pirkti 10 metų senumo dyzelinį BMW, jei:

  • Automobilis turi aiškią istoriją ir tinkamą diagnostiką
  • Neplanuojate trumpų kasdienių kelionių
  • Esate pasiruošę išleisti 1000–2000 eurų nenumatytiems remontams

Venkite, jei:

  • Rida viršija 300 000 km be jokių techninės priežiūros įrašų
  • Dažniausiai važinėjate mieste
  • Tikitės be rūpesčių ir nebrangios patirties

Kokia jūsų nuomonė? Pasidalinkite savo BMW dyzelinio automobilio patirtimi komentaruose arba socialiniuose tinkluose.

Žymos: B47B57bmwdyzelinis variklisM57N47N57
Dalintis3DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz