„Chiron“ dingsta iš rinkos, o kartu su juo ir nuostabusis W16. Tačiau „Bugatti“ turi vertą pakaitalą – natūraliai įsiurbiamą V16. Naujasis variklis žada būti puikus. Ką tik sužinojome pirmųjų detalių.
Po beveik trijų dešimtmečių V16 grįžta į rinką. Paskutinis nelabai žinomas automobilis su tokiu varikliu buvo italų „Cizeta Moroder V16T“. Dabar, elektromobilių ir ekologijos amžiuje, „Bugatti“ griebiasi jo. Gryna beprotybė!
Neseniai vykusiame „Bugatti-Rimac“ aukščiausiojo lygio susitikime „Future of the Car Summit“ „Bugatti-Rimac“ generalinis direktorius Mate Rimacas atskleidė, kad naujasis V16 variklis bus su natūraliu oro įsiurbimo varikliu, o tai yra esminis nukrypimas nuo jo kultinių pirmtakų. Tiek EB110, tiek „Veyron“ ir „Chiron“ buvo su turbokompresoriais.
Tačiau tuo netikėtumai nesibaigia. Iš tiesų, „Rimac“ pridūrė, kad naujojo įrenginio ilgis yra net 39,3 colio, t. y. apie 99,8 cm. Tai yra beveik 40 cm daugiau nei W16. Vis dar nežinome nei darbinio tūrio, nei tikslios galios. Tačiau vokiečių žurnalas „Auto Motor und Sport“ kalba apie 8,4 litro ir 1 800 AG.
Tikimasi, kad 1 000 AG išvystys vidaus degimo variklis, o likusią galią suteiks elektrinis agregatas. Žinoma, kad hibridinė sąranka taip pat leis važiuoti vien elektra, nors techninių detalių dar teks palaukti. Jei viskas vyks pagal planą, naujoji jėgainė bus pristatyta dar šiais metais, tačiau pirmieji V16 varikliu varomi automobiliai į kelius išvažiuos tik po dvejų metų.