Nors vis daugiau markių oficialiai atsisveikina su dyzeliniais varikliais, „Toyota“ vis dar mano, kad tokia jėgainė yra naudinga. Daugiau informacijos šiuo klausimu pateikia „Toyota“ Australijos padalinio atstovas Seanas Hanley.
„Toyota“ jau daugelį metų laikosi kitokio požiūrio nei dauguma gamintojų. Japonai atsargiai žiūri į elektromobilumą ir dažnai liaupsina vidaus degimo variklius. Vienas iš pavyzdžių – naujausias „Toyota“ pardavimų ir rinkodaros vadovo Australijoje Seano Hanley pareiškimas, kuris mano, kad „nepaisant plačiai paplitusių komentarų, dyzelinas nėra miręs. Jis dar turi šiek tiek laiko ir nesiruošia taip greitai išnykti“.
Žurnalui „The Drive“ Hanley pripažino, kad dyzelinis variklis tebėra patikrintas sprendimas, ypač sunkiosioms komercinėms transporto priemonėms. Tačiau, kad išliktų, jį reikia pritaikyti prie vis griežtesnių standartų. Štai kodėl „Toyota“ neseniai „Hilux“ modelių gamą papildė minkštuoju hibridu.
Tai nekeičia fakto, kad „Toyota“, kaip ir kitiems gamintojams, vis sunkiau parduoti dyzelinius automobilius tokiose reikliose rinkose kaip Europos Sąjunga. Kiti gamintojai palaipsniui atsisako dyzelinių automobilių. Vienas iš pavyzdžių – „Volvo“, kuri ką tik paskelbė galutinai atsisakanti dyzelinių variklių.