Felipe Munoz yra vienas iš pagrindinių pasaulio automobilių rinkų analitikų ir automobilių pramonės analizės profilio kūrėjas. Prieš kelias dienas F. Munoz pasidalijo intriguojančiais duomenimis apie pelną, tenkantį vienam parduotam automobiliui.
Prekių ženklams, kurių pardavimų apimtys mažesnės, rezultatai gali būti šokiruojantys. Pasirodo, yra gamintojų, kurie nuo kiekvieno parduoto automobilio uždirba net kelis šimtus tūkstančių eurų.
Sąrašo lydere tapo „Ferrari“, surinkusi net 117 927 eurus. Šiuo požiūriu italų prekės ženklas lenkia visus konkurentus ir penkis kartus lenkia kitą sąraše esantį gamintoją „Porsche“, kurio rezultatas siekia 22 747 eurus. Tačiau trečioje sąrašo vietoje atsidūrė „Jaguar Land Rover“ su 8511 eurų įvertinimu. Išsamų sąrašą galite rasti toliau.
Sunday’s read: Ferrari and Porsche, the world’s most profitable carmakers. Full ranking:
— Car Industry Analysis (@lovecarindustry) April 7, 2024
?? https://t.co/eJdHcYuYyN
?? https://t.co/Ax2SmjFN4T
?? https://t.co/qH4rJihes1
?? https://t.co/xb6VLxkaxu
?? https://t.co/PfwbmrWpqk
Vidutinis pelnas iš vieno 2023 m. parduoto automobilio – 10 didžiausių gamintojų
- Ferrari – 117 927 eurų
- Porsche – 22 747 eurų
- JLR – 8511 eurų
- BMW – 7236 euro
- Mercedes-Benz – 6992 eurų
- Tesla – 4448 eurų
- Stellantis – 3624 eurų
- Subaru – 2860 eurų
- Isuzu – 2826 eurų
- Toyota – 2780 eurų
Kaip matote, „Ferrari“ yra absoliuti retenybė, nes didžioji dauguma prekių ženklų dirba su kelių tūkstančių eurų marža. Taip pat verta paminėti, kad italai laimėjo ir 2022 m. pareiškimą, surinkę 92 369 eurus. Taigi didėjimo tendencija akivaizdi.