Antradienį „Chery Auto“ pasirašė bendros įmonės sutartį su Ispanijos įmone „EV Motors“ dėl automobilių gamybos savo pirmojoje gamykloje Europoje, pranešė „EV Motors“ ir Katalonijos regiono vyriausybė.
Vėliau šiais metais automobiliai bus gaminami gamykloje, kurią Japonijos automobilių gamintoja „Nissan“ uždarys 2021 m., taip padėdama susigrąžinti dalį iš 1600 dėl to prarastų tiesioginių darbo vietų.
Bendros įmonės jaunesnioji partnerė „Chery“ gamykloje pirmiausia pradės gaminti „Omoda“ automobilius, o pagrindinė akcininkė „EV Motors“ savo automobilius pradės gaminti ketvirtąjį ketvirtį, teigė Ispanijos bendrovė.
Šį žingsnį vertinu kaip „Chery“ aiškaus įsipareigojimo Europai patvirtinimą. Šis sprendimas įrodo, kad „Chery“ atvyko pasilikti
pareiškime teigė „Chery Europe” generalinis direktorius Jochenas Tuetingas.
Penktadienį Barselonoje planuojama surengti renginį, kuriame bus oficialiai patvirtintas susitarimas.
Ispanija – antra po Vokietijos automobilių gamintoja Europoje – 2020 m. pradėjo įgyvendinti plataus užmojo planą, kuriuo siekiama pritraukti elektromobilių ir akumuliatorių gamybą į šalį, panaudojant Europos Sąjungos lėšas, skirtas paramai nuo pandemijos. Tarp bendrovių, kurios nuo to laiko paskelbė apie investicijas, yra „Volkswagen“ ir „Renault“.
Elektromobilių rinkoje vyksta agresyvus kainų karas, o Europos Sąjunga tiria, ar Kinijos elektromobilių gamintojai nesinaudoja nesąžiningomis vyriausybės subsidijomis.
Valdžios institucijos neatskleidė, ar pasiūlė „Chery“ valstybės pagalbą, nors Katalonijos vyriausybė teigė, kad finansuos buvusių „Nissan“ darbuotojų mokymo programas, kad palengvintų greitą perėjimą.
„Chery“ atvykimas į Barseloną padės Katalonijai išlikti viena pagrindinių automobilių gamintojų
sakė regiono vyriausiasis verslo pareigūnas Rogeris Torrentas, kuris neseniai Kinijoje susitiko su „Chery“ vadovais.
Regiono vyriausybė teigė, kad „Chery“ susidomėjimas buvusia „Nissan“ gamykla prasidėjo 2022 m.
Gamykla iš dalies buvo perduota Ispanijos elektrinių motociklų gamintojui „Silence“ ir vietos inžinerijos grupėms „QEV“ ir „EV Motors“, kurios planavo ją paversti elektrinių transporto priemonių centru. Kovo mėn. „EV Motors“ įgijo visišką centro kontrolę ir atliko pagrindinį vaidmenį derybose su „Chery“.