Kinijos konglomerato „Chery“ pirmininkas patvirtino, kad artimiausiomis dienomis tikimasi užbaigti susitarimą dėl platformos pardavimo Europos gamintojui. Kaip jis pats pripažino, yra du pirkėjai ir jie yra aukštesnio rinkos segmento prekės ženklai.
Kinijos gamintojai jau kurį laiką bando įsiveržti į Europos rinką. Jiems sekėsi įvairiai. Pradinė taktika, pagrįsta jau gatavų automobilių siuntimu į Senąjį žemyną, nepasiteisino. Čia esančių konkurentų ir Europos Sąjungos pasipriešinimas pasirodė esąs gana stiprus.
Planas B, kuriuo, beje, siekiama, kad kinai įsitvirtintų Europoje, – steigti savo gamyklas. Vis daugiau Vidurio karalystės įmonių renkasi šį kelią, ir nors įstatymų leidėjai daro daug, kad apsunkintų atvykėlių iš Rytų gyvenimą, dėl savo pačių gamyklų Europoje jie gali padaryti kur kas mažiau.
Tokios taktikos laikosi, pavyzdžiui, „Chery“, kuri mūsų regione jau seniai veikia. Šis koncernas buvo vienas iš pirmųjų tikrų operatorių pasirinktose Europos šalyse. Jis taip pat bando skleisti savo įtaką užmegzdamas partnerystės ryšius su vietos gamintojais.
„Reuters“ praneša apie kitą šio plano etapą. Kaip patvirtino „Chery“ generalinis direktorius Yin Tongyue, šiuo metu konglomeratas baigia rengti planą parduoti platformą aukščiausios klasės Europos gamintojui.
Kaip pripažįsta Tongyue, tai bus prekės ženklas, planuojantis būti aukštesniame rinkos segmente nei „Chery“, ir yra net du norintys jį pasirašyti. Kamuolys yra kinų pusėje – jie nuspręs, kam galiausiai patikės savo platformos eksploatavimą.
Du aukščiausios kokybės Europos prekių ženklai nori naudotis mūsų platforma, o su vienu iš jų – aukštesnės kokybės prekių ženklu nei mes – sutartis bus pasirašyta mano kelionės po Europą metu.
Yin Tongyue „Chery Group“ prezidentas