„Toyota Motor“ pirmininkas Akio Toyoda išreiškė susirūpinimą dėl galimo darbo vietų praradimo, jei automobilių pramonė visiškai pereis prie elektromobilių. Kalbėdamas su žurnalistais A. Toyoda pabrėžė, kad Japonijoje iškiltų pavojus daugeliui darbo vietų, ypač susijusių su variklių technologijomis.
„Japonijoje automobilių pramonėje dirba 5,5 mln. žmonių. Tarp jų yra ir tokių, kurie ilgą laiką dirba su varikliais susijusias užduotis. Jei elektromobiliai taps vieninteliu pasirinkimu, jie neteks darbo“, – teigė jis.
„Toyota“ kelių krypčių strategija
Skirtingai nei kiti automobilių gamintojai, „Toyota“ atsargiai žiūri į elektromobilius. Įmonė propaguoja „kelių takų“ strategiją, kuri apima:
- Elektrinės transporto priemonės (EV)
- Hibridinės transporto priemonės
- Vandenilio kuro elementų transporto priemonės
- Kitos jėgos agregatų technologijos
Šis įvairiapusis požiūris „Toyota“ buvo naudingas, nes pasaulinė elektromobilių paklausa pradeda lėtėti. „Toyota“ hibridinės transporto priemonės, ypač JAV rinkoje, tebėra labai paklausios.
Taip pat skaitykite: „„Toyota“ vandenilio kasetės: Švarios energijos ateitis?“
Elektromobilių ateitis automobilių rinkoje
Šių metų pradžioje Toyoda prognozavo, kad elektromobiliai sudarys tik 30 % pasaulinės automobilių rinkos, o likusią dalį sudarys hibridinės, vandenilinės ir tradiciniais degalais varomos transporto priemonės. Tačiau konkrečių šios prognozės terminų nenurodė.
Toyoda pastabas išsakė per renginį, skirtą jo mirusiam tėvui Shoichiro Toyoda, novatoriškai kompanijos figūrai, padėjusiai pakeisti pasaulinę automobilių rinką devintajame dešimtmetyje. Shoichiro Toyoda taip pat vadovavo „Lexus“ prekės ženklo ir revoliucinio hibridinio automobilio „Prius“ kūrimui.
Kadangi automobilių pramonė toliau pereina prie anglies dioksido neišskiriančių technologijų ateities, „Toyota“ požiūris į įvairias technologijas užtikrina pusiausvyrą tarp naujovių ir darbo vietų išsaugojimo, todėl kyla svarbių klausimų apie būsimą darbo jėgą šiame besikeičiančiame sektoriuje.