Elektromobilumas? Taip, bet ne visur. Yra žemynas, kuriame „Stellantis“ tvirtai laikosi vidaus degimo variklių. Ir tai, žinoma, nėra Europa.
Prastas degimo įrenginių asortimentas yra vienas didžiausių „Stellantis“ trūkumų Europoje. „Peugeot“ ar „Opel“ gamose yra daug įdomių modelių, tačiau jiems trūksta „tikro“ variklio. Todėl žinia, kad „Stellantis“ investuos 6 mlrd. dolerių, įkvėpė optimizmo. Deja, tik iš pažiūros, nes į planus Europa neįtraukta.
Senajame žemyne visas dėmesys skiriamas elektromobilumui, o naujos investicijos bus skirtos Pietų Amerikai. Konglomeratas, kuriam priklauso 14 prekės ženklų, ketina išleisti rekordinę 6 mlrd. dolerių sumą naujiems benzininiams ir etanolio agregatams kurti. Jie bus montuojami net į 40 modelių, parduodamų su įvairiais pavadinimais. Dauguma jų rinkoje pasirodys jau 2025-2030 m.
Naujieji įrenginiai bus visiškai suderinami su esamomis gamybos linijomis Pietų Amerikoje, todėl sumažės sąnaudos. „Stellantis“ tikisi, kad naujoji strategija atneš didžiulį pelną. Tai labai tikėtina, atsižvelgiant į tai, kad milžinės užimama rinkos dalis Brazilijoje siekia net 31,4%, o visoje Pietų Amerikoje – 23,5%.
Vien 2023 m. „Stellantis“ regione pardavė 878 000 transporto priemonių. Daug nuopelnų už tai tenka „Fiat“, kuris yra populiariausias prekės ženklas daugumoje Lotynų Amerikos šalių.