„Volkswagen“ ir „XPeng“ sudarė pagrindų susitarimą dėl bendradarbiavimo platformų ir programinės įrangos srityje, kuris tapo svarbiu strateginės partnerystės etapu. Rinkos milžinai sukūrė naują CEA važiuoklę, kuri padės sumažinti automobilio gamybos sąnaudas iki 40 proc.
Vokietijos automobilių gamintoja „Volkswagen“ ir Kinijos elektrinių transporto priemonių partnerė „XPeng“ užmezgė bendradarbiavimą. Tikimasi, kad sudarytos sutartys ne tik paspartins bendrą abiejų baterijomis varomų B klasės elektrinių transporto priemonių kūrimą, bet ir sudarys sąlygas platesniam ir gilesniam strateginiam bendradarbiavimui ateityje.
„Volkswagen“ ir „Xpeng“ bendradarbiavimas. Pirmasis bendrai pagamintas automobilis bus elektrinis visureigis
„Volkswagen“ grupė nuolat vadovauja e. puolimui Kinijoje, skirtam Kinijai. „Volkswagen“ ir „XPeng“ sudarė pagrindų susitarimą dėl bendradarbiavimo platformų ir programinės įrangos srityje. Kaip pranešė reuters.com, 2023 m. gruodį „Volkswagen“ baigė įsigyti akcijų paketą, sudarantį maždaug 4,99% (už maždaug 700 mln. JAV dolerių) viso išleisto ir neapmokėto „XPeng“ akcinio kapitalo.
Sandoris sutelktas į pradinį bendrą dviejų vidutinio dydžio „Volkswagen“ prekės ženklu pažymėtų transporto priemonių, kurios pirmiausia bus parduodamos kaip visureigiai, kūrimą. Jie bus žymimi Vokietijos gamintojo prekės ženklu. Taip siekiama sudaryti sąlygas sparčiai plėsti esamą portfelį ir pasiekti naujas tikslines klientų grupes sparčiai augančioje Kinijos elektrinių transporto priemonių rinkoje.
Pokyčiai elektromobilių rinkoje? Rinkos milžinai kuria naują CEA važiuoklę
„Volkswagen Group“ ir „Xpeng“ bendradarbiavimas jau davė pirmuosius darbo vaisius. Tai elektromobiliams skirta platforma, pavadinta „China Electrical Architecture“ (CEA). Ją naudodamos bendrovės 40 proc. sumažins išlaidas, palyginti su Vokietijoje sukurta MEB platforma. Ji bus montuojama į VW automobilius, kuriuos Kinijos ir Vokietijos duetas gamins ir pardavinės Kinijoje nuo 2026 m. Naujosios technologijos paslaptis – mažiau valdymo blokų, centrinis kompiuteris ir struktūros, valdančios elektroniką ir kitas funkcijas, pavyzdžiui, autonominio vairavimo funkciją.
Konkurencija yra didelė, todėl turime koreguoti savo sąnaudų struktūrą, kad būtume konkurencingi šioje aplinkoje. Tai lemiamas žingsnis kuriant išmaniąsias prijungtas transporto priemones, pritaikytas Kinijai, ir spartinant mūsų tvirtą strategiją „Kinijoje – Kinijai“
komentavo „Volkswagen Group China“ vadovas Kinijoje Ralfas Brandstaetteris.