Niurburgringo trasoje (Vokietija) užfiksuoti du kinų elektrinio BYD Yangwang U9 pavyzdžiai, kurie konkuruoja su „Rimac Nevera“ arba galimais būsimais „Lamborghini“ ir „Ferrari“ modeliais. Jei didžiosios Europos markės nori „kažką“ turėti ne anksčiau kaip kitais metais, jos vėluos mažiausiai dvejus metus. Juolab kad BYD Yangwang U9 suprojektavo Wolfgangas Eggeris, anksčiau dirbęs „Lamborghini“ (ir „Alfa Romeo“ bei „Audi“).
BYD Yangwang U9: kaina nuo 1 680 000 juanių, keturi varikliai, du nepriklausomi įkrovimo prievadai
BYD Yangwang U9 nėra populiarus automobilis, tačiau jis gali rasti pasekėjų, ypač dėl to, kad jo kaina prasideda nuo 1 680 000 juanių (apie 214 058 eurų) (šaltinis), t. y. daugiau nei keturis kartus mažiau nei pradinė „Lamborghini Aventador“ kaina. Niurburgringo trasoje automobilis skrieja tarsi raketinis skraidantis kilimas ir tik raudonai įkaitę stabdžių diskai rodo, kad bandymai yra intensyvūs:
Automobilis technologiškai įdomus. Kaip ir BYD automobilyje, akumuliatoriaus pagrindą sudaro ličio-geležies-fosfato elementai, kurie yra gana sunkūs. Todėl jos talpa ribojama iki maždaug 80 kWh, o tai reiškia 450 CLTC vienetų (~340 vienetų WLTP) ridą, realiai mišriu režimu – apie 288 kilometrus, važiuojant 120 km/h GPS greičiu ir iškraunant akumuliatorių iki nulio – apie 200 kilometr. Neatsitiktinai pirmiau pateiktame vaizdo įraše abu įrenginiai kurį laiką važinėja trasoje, o po to grįžta į įkroviklį.
Tačiau šis akumuliatorius, kurio talpa vos 80 kWh, gali išvystyti 0,96 MW/1 305 AG galią (12 C!). BYD žada iki 500 kW (~6,25 C) ir galimybę lygiagrečiai prijungti automobilį prie dviejų įkroviklių, kad kiekvienas papildytų savo akumuliatoriaus pusę. Gamintojas neatskleidžia, kaip toks įkrovimas įgyvendinamas; nenustebsime, jei tai bus dvi fizinės baterijos, kurių kiekviena bus atsakinga už dviejų variklių maitinimą. Mat BYD Yangwang U9 turi net keturis tokius variklius, po vieną kiekvienam ratui (2+2).
Keturi nepriklausomai valdomi varikliai ir pakabos komponentai („DiSus-X“) užtikrina, kad automobilis neprarastų sukibimo net staiga pradūrus padangą. Bendrovė netgi giriasi galimybe važiuoti be ratų arba galimybe vertikaliai pašokti į orą:
BYD Yangwang U9 įsibėgėja iki 309,19 km/h, o nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja vos per 2,36 sekundės. Taigi modelis yra šiek tiek lėtesnis už „Tesla Model S Plaid“, tačiau „Tesla“ sedanas negali pasigirti tokio lygio pakabos sudėtingumu. Šuoliavimo oru triukai debiutuos anksčiausiai su „Tesla Roadster“. Dar blogiau yra su Europos konkurentais, kurie turi apvalų nulį modelių, turinčių varžytis su U9. Pirmasis elektrinis „Ferrari“ pasirodys 2025 m., tuo tarpu naujojo BYD pristatymai prasidės jau netrukus, šią vasarą.