„Ford“ buvo viena pirmųjų Europoje, kuri paskelbė apie visišką perėjimą prie elektromobilių nuo 2030 m. Dabar bendrovė atšaukia šį planą ir pripažįsta, kad elektromobilių paklausa yra mažesnė, nei tikėtasi.
Prieš kelias dienas – „Mercedes“, o dabar – „Ford“. Pamažu plečiasi prekių ženklų, kurie peržiūri savo ankstesnius elektromobilių planus, sąrašas. Vis daugiau gamintojų supranta, kad visiškas atsisakymas vidaus degimo variklių po 2030 m. yra būdas patirti įspūdingą nesėkmę. Todėl jie nusprendžia įsiklausyti į rinką ir geriau reaguoti į jos poreikius.
„Ford“ Europos padalinio vadovas Martinas Sanderis, neseniai sakydamas kalbą aukščiausiojo lygio susitikime „Future of the Car Summit“, pripažino, kad šios markės vidaus degimo automobiliai gali išlikti ir 2030-aisiais: „Jei matysime didelę paklausą, pavyzdžiui, iš tinklo įkraunamų hibridinių transporto priemonių, jas pasiūlysime.“ Jis pridūrė, kad elektromobilių paklausa yra mažesnė, nei „Ford“ iš pradžių manė.
Tai, kad amerikiečių prekės ženklas buvo įsitikinęs elektromobilių plėtros Europoje pagrįstumu, geriausiai įrodo pastaraisiais metais smarkiai sumažinta asortimento dalis. Iš gamos iškrito tokie vidaus degimo hitai kaip „Mondeo“ ir „Fiesta“. Taip pat buvo atsisakyta S-MAX ir Galaxy. Netgi kompaktiškas „Focus“ ruošiasi išeiti į pensiją.
Kita vertus, didelės viltys dedamos į naująjį „Explorer“ – vidutinio dydžio elektrinį visureigį, susijusį su „Volkswagen ID.4“.