Yra daugybė priežasčių, dėl kurių šiuolaikiniuose automobiliuose fizinių mygtukų atsisakoma taip greitai, kaip tik įmanoma. Automobilių gamintojai nori mažinti išlaidas, ypač elektros energijos eroje, ir jie negali kiekvienos naujos pažangios programinės įrangos funkcijos sutalpinti į mygtuką. Tačiau yra ir mažiau minima priežastis, kodėl kai kuriose rinkose mygtukai nėra madingi: Kinijos elektromobilių pirkėjai juos laiko „senamadiškais“.
Žinoma, tai negalioja visiems vairuotojams – kiekvienas vairuotojas yra skirtingas. Tačiau bendra tendencija yra ta, kad Kinijos pirkėjai, kurie yra pripratę prie gana pažangių technologijų, jaučiasi taip, tarsi mygtukai automobiliuose būtų iš jų tėvų laikų.
Manau, kad Amerikoje vyrauja visai kitoks požiūris, nes vienas po kito atliekami tyrimai rodo, kad vien saugumo sumetimais geros fizinės kontrolės priemonės niekuo nepakeičiamos. Štai kodėl „Xiaomi“ (vis dar išmaniųjų telefonų milžinė, o dabar ir elektrinių automobilių srityje) žmonės naujajam SU7 sedanui suteikė galimybę atjungti centrinę jutiklinio ekrano mygtukų eilę.
Maža plastikinė mygtukų juosta dedama po ekranu, prisukama mažais tvirtinimo elementais galinėje dalyje ir suteikia lengvą fizinę prieigą prie temperatūros valdiklių, stereogarsiakalbio ir kitų funkcijų. Gudru, tiesa? Norėčiau, kad daugiau automobilių gamintojų apsvarstytų tokius į UX orientuotus priedus. Atrodo, kad tai šiek tiek panašu į tai, ką darytų „Apple“, o tai atitinka SU7 statusą „Kinijos „Apple“ automobilis“. Jį pagamino technologijų milžinė, be to, jis prijungtas prie naudotojo „Xiaomi“ išmaniojo telefono ir programinės įrangos ekosistemos.
Nenoriu skambėti kaip kokios nors naktinės reklaminės laidos vedėjas, bet palaukite, yra ir daugiau. SU7 galima įsigyti su įvairiais priedais. Kai kuriuos iš jų žiūrėkite toliau pateiktame vaizdo įraše.
Žinoma, yra mygtukų juosta. Tačiau taip pat galite įsigyti viršuje sumontuotą skaitmeninį greičio ir nuotolio matuoklį, dėžutę, skleidžiančią skirtingus kvapus, šonuose montuojamas šviesos juostas ir lauko „Bluetooth“ garsiakalbį, kokį siūlo „Rivian“.
Visa tai atrodo labai žaviai, todėl įdomu, ką kompanija yra numačiusi netrukus pasirodysiančiai beveik 1550 arklio galių turinčiai versijai.