„Tesla Model S“ yra tikras didelės ridos elektromobilių herojus, matėme nesuskaičiuojamą daugybę pavyzdžių, kurie net nuvažiavę šimtus tūkstančių kilometrų išlieka stiprūs. Vis dėlto dauguma tokių didelės ridos „Model S“ sedanų per visą savo tarnavimo laiką pakeičia kelis akumuliatorių blokus, todėl pamatyti tokį, kuris nuvažiavo daugiau nei 666 tūkst. kilometrų, kol prireikė naujo akumuliatoriaus, yra įspūdinga.
„Fully Charged Show“ laidoje pasakojama apie Nigelą Raynardą iš Australijos, kuris kasdien nuvažiuoja apie 563 kilometrus ir savo 2018 m. „Tesla Model S“ su originaliu akumuliatoriumi važinėjo tol, kol nuvažiavo apie 666 tūkst. kilometrų. Jis sako, kad nusprendė pabandyti pakeisti akumuliatorių po to, kai automobilis ėmė rodyti klaidų pranešimus ir nebeteikė visos galios, kai įkrovos būsena nukrito iki tam tikro taško (kai, pasak savininko, automobiliui buvo likę apie 48 km ridos).
Jis pažymi, kad automobilis su originaliu akumuliatoriumi važiavo gerai, tačiau norėjo pasinaudoti aštuonerių metų „Tesla“ akumuliatoriaus garantija be ridos, kuri vis dar galiojo jo „Model S“ modeliui. Susisiekus su „Tesla“, jam buvo pasakyta, kad jis gali gauti atnaujintą akumuliatorių, tačiau jie sumontavo visiškai naują (ir didesnį) 90 kilovatvalandžių paketą. Vaizdo įraše savininkas nesako, bet originalus automobilio akumuliatorius tikriausiai buvo 75 kWh paketas.
Galbūt šiuo konkrečiu atveju dar įspūdingiau tai, kad Nigelas sako, jog reguliariai greitai įkrauna savo automobilį nuolatine elektros srove, nors taip pat naudoja įkrovimą namuose. Jis taip pat sako, kad dažnai įkraudavo automobilį iki 100%, o paskui važiuodavo, kol jo įkrovos lygis būdavo labai žemas, nes tai, kaip žinoma, turi įtakos elektromobilių akumuliatorių ilgaamžiškumui, nors šiuo atveju neatrodo, kad tai turėtų didelės reikšmės.
Atrodo, kad daugiau nei 666 tūkst. kilometrų, nuvažiuotų su vienu akumuliatoriumi, atitinka (net šiek tiek viršija vidurkį) kitų mūsų aprašytų „Tesla Model S“ sedanų su dideliu nuvažiuotų kilometrų skaičiumi. Didžiausią ridą turintis „Model S“, 2014 m. P85, nuvažiavo daugiau nei 2 mln. kilometrų, o dabar jis turi jau ketvirtą akumuliatorių pakuotę, taigi iš kiekvienos pakuotės nuvažiuota apie 482 tūkst. kilometrų.