Antradienį „Stellantis“ pranešė, kad iki 2026 m. Europoje išplės įperkamų hibridinių transporto priemonių liniją iki 36 modelių, kad patenkintų didėjančią šio tipo variklių, kurie yra alternatyva benzinu varomiems automobiliams ir elektra varomoms transporto priemonėms, paklausą.
2021 m. susijungus „Peugeot“ gamintojui PSA ir „Fiat Chrysler“ sukurta amerikiečių, prancūzų ir italų automobilių gamintoja pareiškime nurodė, kad šiais metais pasiūlys 30 hibridinių modelių devyniems iš 14 savo prekės ženklų, įskaitant „Fiat“, „Peugeot“, „Jeep“ ir „Alfa Romeo“, o per kitus dvejus metus pristatys dar šešis.
„Stellantis“, kuri nenurodė, kiek tokių hibridinių modelių jau parduoda, teigė, kad taip reaguoja į sparčiai didėjantį klientų užsakymų skaičių hibridiniams automobiliams Europoje. Ji pridūrė, kad per pirmąjį šių metų pusmetį šios rūšies transporto priemonių pardavimai regione išaugo 41%.
Birželio mėn. grupė teigė, kad jos elektromobilių pardavimai nuo 2024 m. pradžios buvo stabilūs, nepaisant mažesnės paklausos visame pasaulyje.
„Stellantis“ teigė, kad daugiausia dėmesio skiria „lengvų hibridinių“ transporto priemonių, t. y. tokių, kurios neturi kištukinio lizdo ir kuriose naudojamas 48 voltų žemos įtampos akumuliatorius, dviejų sankabų robotizuota pavarų dėžė ir sustiprinta stabdymo energijos atstatymo sistema, pardavimui.
„Palyginus šią sistemą su aukštos įtampos hibridine sistema, jos CO2 emisijos padidėjimas yra labai panašus, o mūsų klientui kainuoja mažiau“, – sakė „Stellantis“ vyresnysis viceprezidentas, atsakingas už varomąsias sistemas EMEA regione, Christianas Mülleris, turėdamas omenyje anglies dioksido emisiją.
„Mūsų sistema yra tokia pat gera, kaip ir kitos, tačiau šiek tiek geresnės kainos.“
Įperkama „Stellantis“ hibridinė technologija leidžia nuvažiuoti iki vieno kilometro grynai elektriniu režimu, palyginti su maždaug 80 kilometrų atstumu, kurį nuvažiuoja grupės hibridinė iš tinklo įkraunama technologija.