• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 3 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

Aiškėja, kaip keisis gatvės prie naujojo „Akropolio“ Vingyje

pagal Andžej Biaigo
2023.02.10, 8:12
Eismas
A A
0
eiguliu gatves ziedas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Visuomenei pristatyti gatvių prie naujai iškilsiančio „Akropolis Vingis“ ir daugiabučių kvartalo „reVingis“ rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai. Rekonstruojant gatves daug dėmesio skirta pėsčiųjų ir dviračių takams bei želdynams. 

Planuojama Eigulių gatvės atkarpos tarp Tūkstantmečio, Geležinio Vilko gatvių ir Savanorių prospekto žiedinės sankryžos rekonstrukcija. Taip pat bus rekonstruojama ir Geležinio Vilko gatvės dalis nuo Savanorių prospekto žiedinės sankryžos iki Geležinio Vilko g. 25, sankryža tarp Geležinio Vilko ir Tūkstantmečio gatvių. Bus pertvarkyta į Vingio parką vedančios M. K. Čiurlionio gatvės dalis bei Gerosios Vilties gatvės dalis. Visi darbai bus vykdomi „Akropolis Group“ valdomos bendrovės lėšomis.

pesciuju jungtys 1024x583 1
Pėsčiųjų jungtys

Susitikimuose su gyventojais jau buvo pristatyti gatvių rekonstrukcijų projektiniai pasiūlymai, projektuotojų įvertintos išgirstos visuomenės pastabos. Šiuo metu po visuomenės svarstymų ir pastabų projektiniai pasiūlymai pateikti įvertinti savivaldybei.

Rekonstruoti šį transporto mazgą prireikė dėl šalia atsirasiančių ir visiškai šioje vietoje miesto veidą pakeisiančių projektų: „reVingis“ – keturių gyvenamųjų kvartalų šalia Neries krantinės (kartu bus tvarkoma ir krantinė) ir vieno administracinio pastato statybos bei „Akropolis Vingis“  komplekso statybų. 

Geležinio Vilko g. ir Gerosios Vilties g. sankryžą planuojama pertvarkyti į žiedinę. Taip pat planuojamas  požeminis lengviesiems automobiliams skirtas įvažiavimas į daugiafunkcinio komplekso požeminę automobilių saugojimo aikštelę, po gatve  projektuojamas pėsčiųjų bei dviračių perėją po Geležinio Vilko gatve.

patekimas i pozemine pesciuju pereja 1 1024x723 1
Patekimas į požeminę pėsčiųjų perėją

Projektuotojai  UAB „INHUS Engineering“ tikisi, kad įgyvendinus šiuos sprendinius sankryža taps nepertraukiamo eismo. Tai padidins eismo pralaidumą ir užtikrins saugų bei patogų susisiekimą visiems eismo dalyviams. 

Gerosios Vilties g. kaip ir ankstesnių rekonstrukcijų metu formuojama ramaus eismo gatvė, apsupta gyvenamųjų namų. Numatomi platūs pėsčiųjų takai, atskiras dviračių takas, žalieji plotai, esama medžių alėja papildoma naujais želdiniais. Didesni infrastruktūros mazgai gausiai apsodinami įvairaus aukščio želdiniais. Pėstiesiems projektuojama Gerosios Vilties gatvės atkarpa požemine perėja susijungs su M. K. Čiurlionio gatve. Tai bus pagrindinė „Akropolis Vingis“ pėsčiųjų jungtis su Vilniaus miesto centru. 

savanoriu ir gerosios vilties sankryza 1024x590 1
Savanorių pr. ir Gerosios Vilties g. sankryža

M. K. Čiurlionio gatvė ves į Vingio parką ir gyvenamuosius kvartalus. Iš šios gatvės nėra numatytų įvažiavimų į prekybos pastato stovėjimo aikštelės. Dviračių takas projektuojamas kairėje gatvės pusėje. Šioje gatvėje esanti senų tuopų alėja išliks. M. K. Čiurlionio gatvėje kuriama apsisukimo aikštelė ir lankytojų išleidimo vieta, užtikrinanti automobilių pralaidumą siauroje gatvėje.

Skaitykite  „Zebros“ efektas vairuojant: kas tai ir kaip saugotis?

Eigulių gatvėje numatyta įrengti žiedinę sankryžą, pačią Eigulių gatvę pertvarkyti įrengiant papildomą eismo juostą nuo Neries upės pusės link daugiafunkcinio komplekso, dviračių taką taip pat patogius šaligatvius ir perėjas pėstiesiems. Kadangi numatomas intensyvus automobilių eismas, pėsčiųjų ir dviračių takai nuo važiuojamosios dalies bus atskirti želdiniais. Eigulių gatvėje nuo Geležinio Vilko link Elektrinės gatvės bus įrengta nauja dviračių tako atkarpa, kuri prisijungs prie rengiamo Elektrinės ir Eigulių gatvių remonto projekto. 

Eigulių gatvėje bus įrengiamas lygiagretus parkavimas gatvėje, kuris taip pat kurs fizinę kliūtį nuo važiuojamosios dalies.

eiguliu gatve 1024x590 1
Eigulių gatvė

Geležinio Vilko gatvė liks tranzitine, kurią pėstieji ir dviračiai kirs požemine perėja. Šioje gatvėje taip pat numatomos dvi autobusų stotelės, kelias iki stotelių numatomas kaip parkelis prie gyvenamųjų namų ir atvira viešoji erdvė prie prekybos pastato.

Gatvėse ir aplinkinėse teritorijoje bus pasodintas 491 naujas medis, įrengta beveik 9 tūkst. kv. m krūmų plotų, virš 10 tūkst. kv. m tvariai šienaujamų pievų, 941 kv. m žolinių augalų plotų ir 389 kv. m šlapbalių.

Su projektiniais pasiūlymais galite susipažinti: 

https://bit.ly/3wVLgIm

https://bit.ly/3X8mi2Y

Savivaldybė taip pat toliau vertins aplinkinės teritorijos plėtros perspektyvą, bendrus miesto susisiekimo poreikius ir planuos infrastruktūros plėtrą, kurios dalis bus įrengiama pagal su šia plėtra ir ateityje  sudaromas infrastruktūros plėtros sutartis.

Dalintis85DalintisSiųstiDalintis15
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz