• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 30 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

Europos miestuose norima nustatyti 30 km/val. greičio apribojimą. Šią idėją palaiko ekspertai

pagal Andžej Biaigo
2024.05.08, 11:16
Eismas
A A
0
greicio apribojimas 30 km per valanda

Nuotrauka: Lisa-S / Shutterstock

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Europos miestai nori nustatyti greičio apribojimus pagal savo poreikius. Todėl jie bendrai pasirašo po „Financial Times“ paskelbtu raginimu centrinėms šalių valdžios institucijoms liberalizuoti greičio ribojimo vietiniuose keliuose taisykles. Tarp pasirašiusiųjų yra Belgijos, Suomijos, Nyderlandų, Italijos, Švedijos ir kitų šalių vietos valdžios institucijos.

Miestai patys nori sumažinti greitį

Pagrindinis tikslas – suteikti vietos valdžios institucijoms daugiau laisvės nustatyti iki 30 km/h greičio apribojimus užstatytose teritorijose ir užtikrinti šių apribojimų laikymąsi, pavyzdžiui, naudojant greičio matuoklius.

Panaši iniciatyva neseniai sėkmingai įgyvendinta Austrijoje, kur parlamentas iš dalies pakeitė nacionalinius teisės aktus, kad vietos valdžios institucijos galėtų daryti didesnę įtaką vietos vairuotojams. Europos transporto saugos taryba (ETSC) remia šią iniciatyvą, teigdama, kad nėra jokios priežasties riboti vietos valdžios institucijų laisvę imtis tokių veiksmų.

Mažesni greičio apribojimai mūsų miestuose ir gyvenvietėse – tai nebrangus žingsnis siekiant pagerinti saugumą, sumažinti triukšmą ir paskatinti vaikščioti pėsčiomis bei važiuoti dviračiu. Nėra jokios priežasties riboti vietos valdžios institucijų laisvę imtis tokių priemonių.

sakė Europos transporto saugos tarybos vykdomasis direktorius Antonio Avenoso.

To nori tūkstančiai Europos miestų

ETSC atkreipia dėmesį, kad Vokietijoje daugiau nei 1 000 miestų ragina centrines valdžios institucijas sušvelninti nacionalines taisykles dėl vietinių greičio apribojimų nustatymo. Be to, valdžios institucijos tokiuose miestuose kaip:

  • Amsterdamas,
  • Roterdamas,
  • Briuselis,
  • Bolonija,
  • Florencija,
  • Mediolanas,
  • Geteborgas,
  • Helsinkis,
  • Lipskas,
  • Malmė.

Kai kuriuose miestuose jau pavyko įvesti tokius apribojimus, tačiau jie buvo nevienodai sėkmingi. Visoje Ispanijoje užstatytoje teritorijoje galioja 30 km/val. apribojimas, o Paryžiuje ir Amsterdame – panašūs 30 km/val. apribojimai. Ten pokyčiai giriami, tačiau Vokietija laikosi priešingos nuomonės – valdžios institucijos teigia, kad dėl to gali kilti problemų gyventojams kitose gatvėse, nes vairuotojai, norėdami važiuoti greičiau, ieškos aplinkkelių.

Kita vertus, daugiau nei 200 didžiųjų Europos miestų tinklo „Eurocities“ generalinis sekretorius André Sobczakas pritaria šiam raginimui:

„Miestai gali nustatyti, kokie greičio apribojimai ir eismo priemonės reikalingos saugumui jų keliuose užtikrinti. Apribojus jų galimybes įgyvendinti šias priemones, pažeidžiamiems eismo dalyviams kyla didesnis pavojus.“

Skaitykite  Draudžiamos zonos senesniems automobiliams – ar jūsų automobilis pateks į juodąjį sąrašą?
Žymos: europaEuropos Sąjungagreičio ribojimas
Dalintis16DalintisSiųstiDalintis3

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Šie nauji automobiliai per metus praranda iki 50 % vertės

5 naudoti automobiliai, kurių reikėtų vengti – ekspertų įspėjimas

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.