• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 19 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

LTSA atliko eksperimentą: 7 iš 10 elektrinių paspirtukų vairuotojų nesilaiko Kelių eismo taisyklių

pagal Andžej Biaigo
2023.06.02, 9:08
Eismas
A A
0
LTSA atliko eksperimentą 7 iš 10 elektrinių paspirtukų vairuotojų nesilaiko Kelių eismo taisyklių
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) atliktas eksperimentas rodo, kad daugiau nei pusė visų elektrinių paspirtukų vairuotojų nepaiso  Kelių eismo taisyklių. Akivaizdu, kad dauguma paspirtukininkų nėra susipažinę su jiems taikomomis taisyklėmis, o dalyvaudami eisme nesirūpina savo ir kitų eismo dalyvių saugumu.

LTSA, norėdama įsitikinti, ar elektrinių paspirtukų vairuotojai nesilaiko Kelių eismo taisyklių (KET), atliko eksperimentą, kurio metu paaiškėjo šios problemos mastas.

Per penkias valandas trukusį eksperimentą vienoje judriausių Vilniaus gatvių fiksuoti elektriniais paspirtukais važiuojantys asmenys ir skaičiuota, kokia paspirtukininkų dalis laikosi KET, kokia dalis jas pažeidė ir kokie dažniausi pažeidimai. Tyrimo rezultatai parodė, kad net 70 proc. paspirtukininkų važiuoja per pėsčiųjų perėją, kai reikia nulipti ir paspirtuką persivesti, kas dešimtas paspirtuku važiuoja ne vienas, nors tai draudžia taisyklės, ir tik 2 proc. visų paspirtukininkų dėvi šalmą. Ši saugos priemonė privaloma visiems jaunesniems negu 18 metų paspirtukininkams, o vyresniems – labai rekomenduojama.

„Eksperimento rezultatai nedžiugina. Lietuvoje elektrinių paspirtukų skaičius nuolat auga, turime ne vieną dalijimosi jais platformą, kurios plečia savo paslaugų tinklą visoje šalyje. Tačiau akivaizdu, kad populiarėjant elektriniams paspirtukams domėjimasis taisyklėmis, saugumu ir atsakingas vairavimas netampa paspirtukininkų prioritetais“, – teigia LTSA vadovas Genius Lukošius.

Daugiau nei pusė elektrinių paspirtukų vairuotojų nesilaiko KET: ten, kur įrengti dviračių takai, jie vis tiek važiuoja šaligatviu, ant vieno paspirtuko keliauja dviese ar net trise, pro pėsčiuosius pravažiuoja nesilaikydami saugaus atstumo ir greičio, per perėjas nesistumia paspirtuko, nors tai privalo daryti ir reguliuojamose, ir nereguliuojamose perėjose. „Tokias tendencijas pastebi ir kiti gyventojai, diskutuojantys internete temomis, susijusiomis su paspirtukais,  tačiau savo nuomonę pagrįsti iki šiol jie galėjo tik pavieniais asmeniniais pavyzdžiais“, – teigia LTSA vadovas.

Galioja KET

LTSA šiemet įgyvendina tęstinę komunikacijos kampaniją „Spustelk atsargumą“, kurios tikslas – edukuoti elektriniais paspirtukais važinėjančius žmones, skatinti saugų vairavimą ir motyvuoti juos laikytis KET.

Svarbu nepamiršti, kad paspirtukams yra skirtas dviračių takas, pėsčiųjų ir dviračių takas arba dviračių juostos, o jeigu jų nėra, galima važiuoti asfaltuotu kelkraščiu. Šaligatviu važiuoti leidžiama tik tuomet, kai nėra dviračių tako, pėsčiųjų ir dviračių tako, dviračių juostos ar važiuoti tinkamo kelkraščio. Važiuodamas važiuojamąja dalimi elektrinio paspirtuko vairuotojas privalo dėvėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais. Išimtis – kai paspirtuko priekyje dega baltos šviesos žibintas, o gale – raudonos šviesos žibintas.

Skaitykite  Elektriniai paspirtukai nėra žaislai. Viena iš šalių riboja jų prieinamumą
Dalintis2DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

TOP 5 patikimiausi dyzeliniai visureigiai, kurie gali įveikti beveik 1 000 000 kilometrų

Geriausi Euro 6 dyzeliai iki 1,6 l – šie modeliai įvažiuos į visas švaraus transporto zonas

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz