• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 14 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Tyrimo rezultatai rodo, kad tik 2,5 proc. elektromobilių buvo pakeista baterija

pagal Andžej Biaigo
2024.05.22, 10:30
Elektromobiliai
A A
0
elektromobilio baterija akumuliatorius
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Viena iš didžiausių elektromobilių savininkų baimių – pakeisti akumuliatorių, kuris kainuoja 20 000 eurų ar daugiau. Nors akumuliatorius yra brangiausias transporto priemonės komponentas, neseniai atliktas tyrimas rodo, kad tai tikrai neturėtų kelti rūpesčių, jei jūsų EV buvo pagamintas po 2015 m.

Bendrovė „Recurrent Auto“ ištyrė daugiau kaip 20 000 elektromobilių ir nustatė, kad vidutiniškai tik 2,5% transporto priemonių buvo pakeisti akumuliatoriai. Tai labai priklauso nuo pagaminimo metų, ir nenuostabu, kad kuo senesnis elektromobilis, tuo didesnė tikimybė, kad jam reikės naujo akumuliatoriaus. Senesniame „Recurrent“ tyrime teigiama, kad buvo pakeista 1,5% elektromobilių akumuliatorių.

Naujajame tyrime nustatyta, kad iki 2015 m. pagamintų elektromobilių akumuliatorių keitimo rodikliai siekia 13%, o 2016 m. ar naujesnių transporto priemonių – 1% arba mažiau. Seniausi į tyrimą įtraukti 2011 m. pagaminti elektromobiliai, kurių maždaug kas trečiam prireikė naujo akumuliatoriaus, tačiau tai lėmė ne tik jų amžius, bet ir keli veiksniai.

Tai susiję su akumuliatorių pakuočių amžiumi. Vis dėlto senesnių cheminių medžiagų naudojimas ir jų šilumos valdymo sistemos nėra tokios geros kaip šiuolaikinių elektromobilių. Kai kuriuose senesniuose elektromobiliuose naudojami oru aušinami akumuliatoriai be šilumos valdymo, todėl jų būklė dar labiau blogėja. Naujesnių elektromobilių akumuliatoriai turi ne tik patobulintas chemines medžiagas, kurios padeda jiems ilgiau tarnauti ir geriau pakęsti dažną greitąjį įkrovimą, bet ir jų šilumos valdymo sistemos yra gerokai efektyvesnės ir geriau stabdo greitesnį akumuliatorių degradaciją.

Elektromobilių akumuliatorių keitimas pagal modelio metus
Elektromobilių akumuliatorių keitimas pagal modelio metus

„Recurrent“ taip pat nustatė, kad nuo 2015 m. iki 2022 m. akumuliatorių pakuočių skaičius išaugo 122%, o tai reiškia, kad naujesni elektromobiliai iš pradžių turi daugiau akumuliatorių talpos (ir jos gali netekti), todėl, net jei laikui bėgant jie praranda dalį talpos, jų akumuliatoriai tarnaus ilgiau, kol juos reikės pakeisti. Tikimasi, kad ši tendencija išliks ir toliau, nors akumuliatorių talpa didės lėčiau, nes dauguma naujų elektromobilių jau turi pakankamai akumuliatorių, kad nuotolio ribotumas taptų praeitimi.

Šilumos valdymo sistemos ir akumuliatorių cheminė sudėtis ir toliau tobulės ir bus vis labiau tobulinamos. Taip pat gali įvykti proveržis akumuliatorių technologijoje, kuris lems didelį šuolį, pavyzdžiui, labai laukiami kietakūniai akumuliatoriai, kuriuos kuria keli gamintojai, automobilių tiekėjai ir specializuotos akumuliatorių bendrovės.

Skaitykite  Elektromobiliai iki 15 000 € Lietuvoje: ką galima nusipirkti 2025 m.?
Žymos: elektromobilio baterijaelektromobilių akumuliatoriai
Dalintis36DalintisSiųstiDalintis6

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.