Į Europą atkeliauja dar vienas Kinijos automobilių prekės ženklas, tačiau, kitaip nei MG, BAIC, „Nio“ ar BYD, jam plėstis padeda gerai žinomas Senojo žemyno automobilių koncernas. Tikimasi, kad per trejus metus naujojo žaidėjo asortimentas išaugs nuo dviejų iki šešių modelių, o pardavimo vietų skaičius per dvejus metus padidės daugiau nei dvigubai. Be to, vienas iš kiniškų modelių gali būti gaminamas Lenkijoje, Tychy mieste.
2024 m. rugsėjį Kinijos „Leapmotor“ debiutuos Europos rinkoje. 2015 m. įkurtas prekės ženklas pradės nuo dviejų modelių, tačiau tikimasi, kad iki 2027 m. jų skaičius išaugs iki šešių. 2024 m. ketvirtąjį ketvirtį „Leapmotor“ pradės pasaulinę plėtrą, apimančią Indiją, Artimuosius Rytus, Afriką ir Pietų Ameriką. Kinijos gamintojui tai padaryti padės gerai žinomas konglomeratas.
Tai „Stellantis“, „Alfa Romeo“, „Citroen“, „Fiat“, „Jeep“, „Opel“ ir „Peugeot“ bei kitų bendrovių savininkė. Siekiant plėstis Europoje (ir pasaulyje), buvo įsteigta bendrovė „Leapmotor International“, kurios 51 proc. akcijų priklauso „Stellantis“, o likusi dalis – „Leapmotor“.
Kinijos „Leapmotor“: kuriuose šalyse debiutuos?
„Leapmotor“ pradės nuo devynių šalių. 2024 m. rugsėjį kinų prekės ženklas debiutuos:
- Belgijoje;
- Prancūzijoje;
- Graikijoje;
- Ispanijoje;
- Nyderlanduose;
- Vokietijoje;
- Portugalijoje;
- Rumunijoje;
- Italijoje
Iki 2024 m. pabaigos „Leapmotor“ siekia turėti 200 prekybos atstovų Europoje, o iki 2026 m. jų skaičius turėtų išaugti daugiau nei dvigubai – iki pusės tūkstančio.
Kinų „Leapmotor“: Europos modelių asortimentas
„Leapmotor“ Europoje pradės prekiauti dviem modeliais. Bazinis bus „Leapmotor T03“, kuris galėtų būti gaminamas Silezijoje.
„Leapmotor T03“ yra miniatiūrinis. Kinijos rinkai skirtos versijos ilgis – 362 cm, aukštis – 160,5 cm, o ratų bazė – 240 cm. Automobilyje gali būti įrengtas 8 colių prietaisų ekranas ir 10,1 colio ekranas centrinėje konsolėje. Programinė įranga atnaujinama nuotoliniu būdu. Gamintojas žada, kad „Leapmotor T03“ interjeras bus toks pat erdvus kaip ir segmentu didesnių, t. y. miesto automobilių, modelių.
Europoje „Leapmotor T03“ bus galima įsigyti su elektriniu varikliu (greičiausiai 95 AG). Tikimasi, kad pagal WLTP ciklą nuvažiuojamas atstumas bus 265 km.
Antrasis modelis yra net trimis klasėmis aukštesnis už vidutinės klasės visureigį „Leapmotor C10“. Kinijos rinkai skirtos versijos ilgis – 473,9 cm, o aukštis – 168 cm. Ratų bazė – 282,5 cm.
Sukurti du „Leapmotor C10“ pavaros variantai: elektrinis ir hibridinis. Tačiau kadangi gamintojas nurodo, kad Europai skirto modelio rida sieks 420 km (pagal WLTP), greičiausiai tai bus elektrinis variantas. Jis gali išvystyti 228 AG.
„Leapmotor“ taip pat atskleidė artimiausių metų planus. 2025 m. Europos modelių gamą papildys kompaktiškas visureigis, o 2026 m. – net du hečbekai: iš pradžių kompaktiškas, vėliau – miesto. Kita vertus, 2027 m. pasirodys miesto visureigis.