• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 23 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Įkraunami hibridiniai automobiliai išmeta 350 proc. daugiau CO2 nei bandymuose – remiantis EK užsakymu atliktu tyrimu

pagal Andžej Biaigo
2024.04.11, 14:54
Elektromobiliai
A A
0
bmw 545e ikraunamas hibridinis automobilis

BMW 545e įkraunamas hibridinis automobilis

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Jie turėjo tapti priemone nuo didėjančios taršos ir tiltu tarp vidaus degimo variklių ir elektrinių variklių. Tačiau, kaip rodo Europoje atliktas tyrimas, iš tikrųjų jie yra daug žalingesni, nei tikėtasi.

Po 2021 m. Europoje parduodamuose naujuose automobiliuose bus įdiegtos sistemos, kaupiančios degalų sąnaudų duomenis. Toks sprendimas ES institucijoms suteikia galimybę susipažinti su daugelio transporto priemonių faktinėmis eksploatacinėmis savybėmis ir stebėti atskirų markių, modelių ar variklių tipų išmetamųjų teršalų kiekį.

Nenuostabu, kad tūkstančių naudotojų rezultatai, gauti realiomis sąlygomis, pastebimai skiriasi nuo kataloginių rezultatų, gautų atliekant homologacijos bandymus. Europos Komisijos užsakymu………. surinkti daugiau kaip 600 000 transporto priemonių duomenys rodo, kad vidaus degimo variklių (benzininių ir dyzelinių) atveju faktinio degimo ir CO2 emisijos kiekio neatitikimas gamintojų žadamoms vertėms yra apie 20 proc.

Faktinis išmetamo CO2 kiekis ir WLTP homologacijos duomenys

Kuro tipas
Faktinis išmetamo CO2 kiekis (g/km)
WLTP vertės (g/km)
Benzinas
180
145
Dyzelinas
181
153
Įkraunamas hibridas
139
40

Gana daug, bet vis tiek nedaug, palyginti su iš tinklo įkraunamais hibridiniais automobiliais. Čia skirtumai šokiruojančiai dideli – net 350 proc. Surinkti duomenys „patvirtina, kad šios transporto priemonės šiuo metu neišnaudoja savo potencialo, daugiausia dėl to, kad jos ne taip dažnai, kaip tikėtasi, įkraunamos ir važiuoja visiškai elektra“. – rašoma komisijos ataskaitoje.

Svarbiausias teiginys yra „taip dažnai, kaip manoma“. Taip yra todėl, kad WLTP tipo patvirtinimo bandymuose daroma prielaida dėl vadinamojo „naudojimo koeficiento“, kuris hibridinių iš tinklo įkraunamų automobilių atveju numato, kad apie 80 proc. laiko bus važiuojama tik elektriniu režimu.

Kad būtų įvykdyta ši sąlyga, iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių naudotojai turėtų juos naudoti taip, tarsi tai būtų visiškai elektriniai automobiliai, o vidaus degimo variklį naudoti tik avariniais atvejais. Praktikoje yra priešingai.

Todėl faktinis vidutinis iš tinklo įkraunamų hibridinių transporto priemonių išmetamo CO2 kiekis yra tik 23 proc. mažesnis nei visiškai degalais varomų transporto priemonių, nors pagal WLTP teoriją šis skirtumas beveik keturis kartus viršija iš tinklo įkraunamų transporto priemonių išmetamo CO2 kiekį.

Pesimistiniai bandymų rezultatai skatina Europos Komisiją dar kartą peržiūrėti bandymų procedūras, siekiant parengti naujus, realesnius iš tinklo įkraunamų hibridinių transporto priemonių standartus. Planuojama, kad nuo 2025 m. bus taikomas 50 proc. tinkamumo naudoti koeficientas. Kyla klausimas, ar iš tiesų įkraunamais hibridiniais automobiliais naudotojai įveiks pusę atstumo naudodami elektrą? Sprendžiant iš iki šiol paskelbtų rezultatų – nebūtinai.

Žymos: hibridiniai automobiliaiįkraunamas hibridinis automobilisplug-in automobiliai
Dalintis281DalintisSiųstiDalintis49

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.