• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 14 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

ES sušvelnino automobilių taršos taisykles: trumpalaikė pergalė gamintojams

pagal Andžej Biaigo
2025.05.27, 15:52
Naujienos
A A
0
Transporto priemonių išmetamųjų teršalų bandymai

Transporto priemonių išmetamųjų teršalų bandymai

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Europos Sąjunga oficialiai patvirtino teisės akto pakeitimą, kuris palengvins automobilių gamintojų atitiktį CO₂ emisijos reikalavimams, nes išmetamųjų teršalų kiekis bus vertinamas ne kasmet, o vidutiniškai per trejus metus – nuo 2025 iki 2027 m. Šis Europos Sąjungos Tarybos priimtas pakeitimas suteikia automobilių sektoriui daugiau lankstumo kritiniu pereinamuoju laikotarpiu.

Kodėl svarbus taisyklių pakeitimas

Anksčiau automobilių gamintojai turėjo užtikrinti, kad jų nauji lengvieji automobiliai ir furgonai kasmet atitiktų išmetamo CO₂ kiekio ribas. Pagal atnaujintą reglamentą dabar atitiktis bus vertinama pagal 2025-2027 m. išmetamų teršalų kiekio vidurkį. Šiuo metodu siekiama suteikti gamintojams galimybę atsikvėpti ir pritaikyti gamybos ir pardavimo strategijas, sumažinant baudų riziką dėl kasmetinių rinkos svyravimų.

Dalis platesnės pramonės strategijos

Šis sprendimas yra svarbi ES automobilių pramonės plano, kurį Europos Komisija pristatė 2025 m. kovo 5 d., dalis. Plane pabrėžiama, kad prieš 2025 m. išmetamo CO₂ kiekio mažinimo tikslų įgyvendinimą reikia aiškesnio reglamentavimo, ir remiamas sklandesnis perėjimas prie tvaresnių transporto technologijų.

Emisijų tikslai išlieka ambicingi

Nepaisant sušvelnintų terminų, ES klimato tikslai išlieka griežti. Pagal Europos ekologinį susitarimą blokas siekia iki 2050 m. 90 proc. sumažinti išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį. Naujoms transporto priemonėms:

  • 2025-2029 m.: CO₂ emisija neturi viršyti 93,6 g/km (vidutiniškai)
  • 2030-2034 m.: riba sumažėja iki 49,5 g/km.
  • Nuo 2035 m: Visi nauji automobiliai turi būti nulinės taršos.

Pereiti prie trejų metų vidurkio yra pereinamojo laikotarpio priemonė, o ne ES anglies dioksido išmetimo mažinimo strategijos atšaukimas. Galutinis tikslas – iki 2035 m. sukurti nulinės taršos naujus automobilius – išlieka nepakitęs.

Pramonės reakcija ir pasaulinis kontekstas

Europos automobilių gamintojai patiria vis didesnį spaudimą ne tik dėl aplinkosaugos teisės aktų, bet ir dėl didėjančios konkurencijos, ypač Kinijos elektromobilių gamintojų. ES vadovai, įskaitant Komisijos pirmininkę Ursulą von der Leyen, pripažino, kad pramonė patiria įtampą, ir pasiūlė tokius pat pakeitimus, kad būtų remiamos inovacijos, bet nebūtų pakenkta klimato kaitos tikslams.

Šiuo reguliavimo pakeitimu gamintojams suteikiama laiko padidinti EV gamybą, optimizuoti tiekimo grandines ir investuoti į atitikties technologijoms užtikrinimą, nesibaiminant kasmetinių sankcijų.

CarVertical padeda išvengti sukčių – patikrink automobilio istoriją.
Skaitykite  Ar degimo varikliai dar turi ateitį? „Alpine“ turi atsakymą

Kas toliau?

Naujasis reglamentas įsigalios praėjus 20 dienų po jo paskelbimo ES oficialiajame leidinyje. Tikimasi, kad gamintojai pasinaudos šiuo laiku, kad paspartintų savo perėjimo planus ir kartu suderintų juos su ilgalaikiais ES klimato kaitos tikslais.

Ar dėl šios trumpalaikės lengvatos sustiprės inovacijos, ar vėluos pažanga siekiant nulinės taršos judumo? Pasidalykite savo mintimis toliau.

Žymos: automobilių taršaautomobilių taršos matavimasco2Europos Sąjunga
Dalintis9DalintisSiųstiDalintis2
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz