• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 14 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Lėtėjanti elektromobilių paklausa keičia ES klimato strategiją

pagal Andžej Biaigo
2025.05.29, 10:51
Naujienos
A A
0
Išmetamųjų teršalų kiekio bandymas

Nuotrauka: Auto Bild

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) palankiai įvertino tai, kad ES Taryba patvirtino naują trejų metų išmetamųjų CO₂ teršalų kiekio vidurkio nustatymo mechanizmą. Šis reglamentas leidžia automobilių gamintojams 2025, 2026 ir 2027 m. vidutiniškai išmesti viso parko išmetamųjų teršalų kiekį – tai svarbi lankstumo priemonė svyruojančios nulinės taršos transporto priemonių paklausos ir nuolatinių tiekimo grandinės sutrikimų laikotarpiu.

Kodėl svarbus naujasis mechanizmas

Tęsiantis perėjimui prie nulinės taršos judumo, dėl lėtesnio nei tikėtasi akumuliatorinių elektrinių transporto priemonių (BEV) diegimo gamintojams tapo sunkiau pasiekti griežtus metinius išmetamo CO₂ kiekio tikslus. Naujai patvirtinta vidurkių sistema padeda spręsti šią problemą, nes įpareigojimai laikytis reikalavimų paskirstomi keleriems metams, taip sumažinant griežtų nuobaudų riziką.

ACEA reakcija

Sigridas de Vriesas, ACEA generalinis direktorius, pakomentavo: „Trejų metų vidurkinimo mechanizmo įvedimas yra žingsnis teisinga linkme, kuriuo pripažįstamas šios pertvarkos sudėtingumas ir tebesitęsiantys sunkumai, su kuriais automobilių pramonė susiduria dėl lėtesnio, nei tikėtasi, įsisavinimo rinkoje.“.

Ji pabrėžė, kad nors šis sprendimas suteikia palengvėjimą trumpuoju laikotarpiu, jis nepakeičia ilgalaikės paramos strategijos poreikio: „Reikia realiai patikrinti Europos anglies dioksido išmetimo mažinimo kelią. Tai reiškia, kad reikia dvigubai daugiau dėmesio skirti palankioms sąlygoms, pavyzdžiui, plėsti įkrovimo infrastruktūrą, gerinti pirkimo ir mokesčių lengvatas, mažinti energijos sąnaudas ir stiprinti Europos automobilių pramonės konkurencingumą pasaulyje.”

Ką tai reiškia Europos gamintojams

Įvedus naująją taisyklę, gamintojai turės daugiau galimybių valdyti savo pereinamojo laikotarpio strategijas, ypač tie, kurie investuoja į elektrines ir hibridines technologijas, tačiau susidūrę su sunkumais parduodant pakankamus kiekius dėl silpnos vartotojų paklausos ir nenuoseklios politinės paramos įvairiose ES šalyse.

Pagrindiniai iššūkiai išlieka

  • Daugelyje ES regionų nepakanka įkrovimo ir (arba) degalų papildymo infrastruktūros
  • Didelė elektromobilių kaina vartotojams be tinkamų paskatų
  • Nepastovi energijos kainodara įvairiose valstybėse narėse

Poveikis Lietuvos ir Baltijos šalių gamintojams ir vartotojams

Nors Lietuvoje nėra didelės automobilių gamybos, šis sprendimas netiesiogiai veikia vietos vartotojus. Artimiausiu metu gamintojams patiriant mažesnį reguliavimo spaudimą, Baltijos regioną gali pasiekti labiau prieinami modeliai ir lankstesni gamybos planai. Be to, tai sustiprina geresnių įkrovimo tinklų ir mokestinių lengvatų poreikį, kad vietos lygmeniu būtų sparčiau diegiami netaršaus judumo sprendimai.

Skaitykite  Iki kompensacijų pabaigos – mažiau nei metai: E. Sabutis kviečia įrengti elektromobilių stoteles

Sumažinto CO₂ vidurkio mechanizmas – tai ne atsitraukimas nuo Europos klimato kaitos tikslų, o taktinis koregavimas, kuriuo pripažįstama rinkos realybė. ES institucijoms ir pramonės subjektams žengiant į priekį, platesnė politinė sistema bus labai svarbi siekiant suderinti anglies dioksido išmetimo mažinimo užmojus su ekonominėmis ir technologinėmis galimybėmis.

Ką manote apie šią laikiną CO₂ lengvatą automobilių gamintojams? Dalyvaukite diskusijoje ir sekite mus, kad gautumėte daugiau naujienų apie ES automobilių pramonės politiką ir klimato iniciatyvas.

Žymos: co2Europos Sąjungaišmetamųjų teršalų kiekis
Dalintis2DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz