Nesvarbu, ar keliaujate didmiestyje, ar mažame miestelyje, sniego audra gali apsunkinti sklandų judėjimą. Yra keturi pagrindiniai aspektai, kurių turėtumėte nepamiršti, kai gatves padengia sniegas.
Pagrindinė problema yra ta, kad sniegu padengtuose keliuose dažnai nematomas horizontalusis ženklinimas. Galite manyti, kad tai nedidelė problema, tačiau tai tik iliuzija. Vairuotojas, neatkreipęs dėmesio į vertikaliuosius ženklus, gali užvažiuoti ant pėsčiųjų, nes gali nepastebėti pėsčiųjų perėjos, juolab kad stabdymo kelias sniege yra daug ilgesnis. Šis pavojus ypač didelis mažose gatvėse, kurios nuo sniego nuvalomos vėliausiai.
Dviratininkai gali kelti dar didesnių problemų, ypač dviračių perėjose, kertančiose važiuojamąją dalį. Net idealiomis sąlygomis vairuotojai, sukdami į dešinę, dažnai nepastebi dviratininkų. Matomo dviračių tako nebuvimas tik dar labiau padidina šią problemą. Laimei, tokiu oru važiuoti dviračiu renkasi nedaug žmonių. Taip pat skaitykite: „Kaip vairuoti žiemą? Geros praktikos patarimai“.
Trečioji itin svarbi problema – didelės sankryžos, vadinamosios žiedinės sankryžos, taip pat išvažiavimai, įvažiavimai ir susiaurėjimai. Tokiose vietose labai svarbu laikytis savo eismo juostos, kuri yra nepastebima. Todėl tokiose situacijose turėtume būti atsargūs ir taikyti riboto pasitikėjimo principą.
Susidūrimas tokiomis sąlygomis gali būti labai problemiškas, o kaltę nustatyti gali būti sudėtinga. Policija, nesant matomo horizontaliojo ženklinimo, gali nubausti bet kurią iš šalių už nepakankamą atsargumą. Todėl, nors kai kuriuos iš jūsų gali erzinti lėtas eismas mieste, sudėtingomis sąlygomis geriau važiuoti lėčiau nei visai nevažiuoti. Bet koks susidūrimas tik dar labiau sulėtins eismą.
Paskutinis klausimas yra bendresnio pobūdžio. Jis susijęs su horizontaliųjų ženklų sukibimu. Jei tokioje vietoje tenka staigiai stabdyti, stenkitės išlaikyti trajektoriją taip, kad ratas neužvažiuotų ant važiuojamosios dalies linijos, nes tai ypač slidi vieta. Taip elgdamiesi galite sutrumpinti stabdymo kelią iki kelių metrų.