• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 2 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Šis „Honda“ variklis – ilgaamžiškumo čempionas: ekspertas paaiškina, kodėl

pagal Andžej Biaigo
2025.03.21, 18:30
Naujienos
A A
0
honda-2.0-vtec-variklis.jpg

„Wikipedia“ nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Pirkdami naudotą automobilį, dauguma vairuotojų nori dviejų dalykų: patikimumo ir degalų ekonomijos. Pasak automobilių eksperto Granto, yra vienas variklis, kuris atitinka abu šiuos reikalavimus – 2,0 litro „Honda i-VTEC“ variklis, gaminamas 2001-2012 m.

„Jei kurį laiką sekate mane, tikriausiai žinote, kad esu didžiulis šio variklio gerbėjas, ir tam yra rimta priežastis“, – sakė Grantas neseniai duotame interviu „Express“.

Puikiai suprojektuotas variklis

2000-ųjų pradžioje 2,0 l VTEC variklis buvo montuojamas į daugelį „Honda“ modelių, įskaitant „Civic“, „Accord“, CR-V ir net FR-V. Kuo jis buvo ypatingas?

i-VTEC (išmanioji kintamo vožtuvų laiko ir kėlimo elektroninio valdymo sistema) sistema buvo sukurta taip, kad užtikrintų mažą efektyvumą ir didelę galią. Tai reiškė, kad vairuotojai galėjo mėgautis mažesnėmis degalų sąnaudomis kasdien važinėdami į darbą ir vis tiek turėti staigų našumą, kai jo prireikdavo.

Honda K20 2.0 l I4 variklis
Honda K20 2.0 l I4 variklis

„Šis variklis buvo puikiai suprojektuotas. Jis turėjo tiek daug variantų, tačiau visi jie buvo patikimi, jautrūs ir efektyvūs“, – sakė Grantas.

Realios programos

Pirmą kartą VTEC sistemą „Honda“ pristatė aštuntojo dešimtmečio pabaigoje, tačiau 2001 m. pristatyta i-VTEC sistema pakilo į aukštesnį lygį. Standartinėse „Civic“ ir „Accord“ modifikacijose šis variklis pasižymėjo solidžiomis degalų sąnaudomis – todėl idealiai tiko kasdieniam vairavimui. Modeliuose, skirtuose našumui, pavyzdžiui, „Civic Type-R“, jis išvystė daugiau kaip 200 arklio galių ir leido pasiekti didesnį nei 200 km/val. greitį.

Tačiau kas dar įspūdingiau? Daugelis šių variklių ir po dviejų dešimtmečių tebėra naudojami keliuose.

Puikus naudotas pirkinys 2025 m.

Nors šie modeliai sensta, Grantas teigia, kad jie vis dar yra fantastiškas naudotas pirkinys 2025 m. – ypač jei tinkamai prižiūrimi.

„Net ir mažesnio galingumo versijos, naudojamos Civic ir CR-V modeliuose, yra itin patikimos“, – aiškino jis. „Honda“ aiškiai žinojo, kad turi kažką gero, ir naudojo juos iki 2012 m.“

Daugelis savininkų praneša, kad šie varikliai be didesnių problemų eksploatuojami gerokai ilgiau nei 300 000 km, jei reguliariai keičiama alyva ir laiku atliekama techninė priežiūra.

Pagrindiniai 2,0 l „i-VTEC“ variklio privalumai:

  • Patvirtintas ilgalaikis patikimumas
  • Puiki degalų ekonomija
  • Mažos techninės priežiūros išlaidos
  • Universalumas (tinka ir šeimos automobiliams, ir našiems modeliams)
  • Plačiai prieinamos dalys
Skaitykite  Kodėl kai kurių vairuotojų automobiliai visada blizga?

Jei renkatės biudžetui palankų naudotą automobilį, kuris vis dar gali įveikti 2025 m. atstumą, ieškokite „Honda“ su 2,0 l i-VTEC varikliu po gaubtu. Nesvarbu, ar tai Civic, Accord, ar CR-V – šis variklis yra protinga ir ilgaamžė investicija.

Ar kada nors turėjote „Honda“ su VTEC varikliu? Pasidalykite savo patirtimi toliau esančiuose komentaruose!

Žymos: hondavariklisVTEC
Dalintis147DalintisSiųstiDalintis26
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
6 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz