• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 23 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Vokiečiai nenori atsisakyti vidaus degimo variklių – apklausa šokiruoja

pagal Andžej Biaigo
2025.02.19, 14:30
Naujienos
A A
0
Volkswagen 1.9 TDI dyzelinis variklis

„Wikipedia“ nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Europos Sąjunga užsibrėžė plataus užmojo klimato kaitos tikslus, tarp jų – iki 2035 m. atsisakyti naujų vidaus degimo varikliais varomų transporto priemonių. Tačiau neseniai atlikta „Autoscout24“ apklausa atskleidė, kad daugelis europiečių, ypač vokiečių ir austrų, vis dar skeptiškai vertina šį planą.

Europa šiuo klausimu yra susiskaldžiusi

Vokietija ir Austrija labai priešinasi 2035 m. draudimui, tačiau kitos Europos šalys atrodo atviresnės šiam perėjimui. Tyrimo duomenimis, 34 % vokiečių pritaria visiškam draudimo panaikinimui, o dar 20 % pasisako už jo atidėjimą. Įdomu tai, kad 4 % vokiečių netgi siūlo vietoj to uždrausti elektromobilius.

Tuo tarpu Prancūzijoje ir Italijoje pasipriešinimas mažesnis – tik 26 % respondentų nori panaikinti draudimą, o 23 % norėtų jį atidėti.

audi v6 tfsi vidaus degimo variklis

Nyderlanduose ir Belgijoje pasipriešinimas dar mažesnis:

  • Tik 13 % olandų ir 17 % belgų nori, kad draudimas būtų panaikintas.
  • Tačiau 28 proc. olandų ir 26 proc. belgų pritaria draudimo atidėjimui.

Amžius turi didelę įtaką nuomonei

Kuo vyresni respondentai, tuo labiau jie prieštarauja vidaus degimo variklių draudimui.

  • Tarp 55 metų ir vyresnių vokiečių net 51 proc. pritaria visiškam draudimo panaikinimui.
  • Tuo tarpu 44 % jaunų (18-24 metų) vokiečių pritaria tam, kad 2035 m. palaipsniui būtų atsisakyta degalų.
  • 25-34 m. amžiaus grupėje nuomonės išsiskyrė: 44 proc. respondentų pritaria draudimui, tačiau 48 proc. pasisako už jo atidėjimą arba panaikinimą.
  • Nepritarimas smarkiai išauga po 35 metų amžiaus: 57 % 35-44 metų, 64 % 45-54 metų ir 69 % 55-64 metų amžiaus žmonių nepritaria draudimui.

Kodėl vyresnio amžiaus vairuotojai prieštarauja draudimui?

ikraunamas elektromobilis hibridinis automobilis ikroviklis
user6702303 / Freepik nuotrauka

Yra kelios galimos priežastys, kodėl vyresnio amžiaus europiečiai labiau priešinasi visiškai elektra varomų automobilių ateičiai:

  • Praktiškumas ir patogumas – daugelis vyresnio amžiaus vairuotojų dešimtmečius naudojosi vidaus degimo varikliais varomais automobiliais ir skeptiškai vertina alternatyvius elektrinius automobilius.
  • Įkrovimo infrastruktūra – elektromobilių įkrovimo stotelių trūkumas, ypač kaimo vietovėse, tebėra didelė problema.
  • Transporto priemonių kainos – elektromobiliai yra gerokai brangesni už benzininius ar dyzelinius automobilius, todėl daugeliui vairuotojų jie yra mažiau prieinami.
  • Akumuliatoriaus ilgaamžiškumas – dėl susirūpinimo dėl akumuliatoriaus tarnavimo laiko ir jo keitimo išlaidų kai kurie nesiryžta pereiti prie elektromobilių.
Skaitykite  ES iki 2030 m. keičia automobilių taisykles: ką tai reiškia vairuotojams?

Ar politikai atkreipia į tai dėmesį?

Artėjant Europos Parlamento rinkimams šie apklausos rezultatai gali turėti įtakos politiniams sprendimams. Nors ES lyderiai siekia elektrifikavimo, didelis visuomenės pasipriešinimas pagrindinėse šalyse, pavyzdžiui, Vokietijoje ir Austrijoje, gali paskatinti koreguoti politiką.

Vokietija yra didžiausia Europos automobilių rinka, kurioje veikia tokios automobilių pramonės milžinės kaip „Volkswagen“, BMW ir „Mercedes-Benz“. Jei visuomenė ir toliau nepritars draudimui, politikos formuotojai gali persvarstyti arba pratęsti pereinamąjį laikotarpį.

Kas toliau laukia Europos vairuotojų?

  • Ar ES laikysis 2035 m. tikslo? Nepaisant visuomenės skepticizmo, ES pareigūnai ir toliau propaguoja nulinės taršos judumą.
  • Ar elektromobiliai tobulėja? Akumuliatorių technologijos, įkrovimo infrastruktūros ir ridos pažanga gali padėti pakeisti visuomenės požiūrį.
  • Ar sintetiniai degalai vaidins svarbų vaidmenį? Kai kurie gamintojai tiria e. degalus kaip galimą būdą išlaikyti vidaus degimo variklių gyvybingumą po 2035 m.

Ar 2035 m. naujų automobilių su vidaus degimo varikliais draudimas turėtų būti atidėtas arba atšauktas? Ar elektra varomos transporto priemonės yra vienintelė ateitis, ar reikėtų apsvarstyti alternatyvius degalus? Pasidalykite savo mintimis komentaruose!

Žymos: vidaus degimo variklisvidaus degimo variklių automobilių draudimas
Dalintis231DalintisSiųstiDalintis40
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
1 Komentuoti
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz