• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 14 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Paslėpta funkcija Jūsų automobilio galinio vaizdo veidrodėlyje, kuri pravers naktį

pagal Andžej Biaigo
2024.09.17, 10:00
Patarimai
A A
0
galinio vaizdo veidrodelis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Daugelis vairuotojų nežino apie kai kurias neįtikėtinai naudingas funkcijas, kuriomis aprūpinti jų automobiliai. Viena iš mažiau žinomų, bet labai vertingų priemonių yra galinio vaizdo veidrodėlio reguliavimo svirtelė. Ši funkcija gali būti ypač naudinga naktį, tačiau daugelis vairuotojų nežino, kad ji egzistuoja, arba tiesiog pamiršta ja naudotis.

Vairavimas naktį ir akinimas: Problema

Vėlai vakare vairuoti gali būti sudėtinga. Reikia sutelkti dėmesį į kelią, tačiau kitų transporto priemonių žibintų ar gatvės žibintų spindesys gali būti akinantis. Ši problema ypač pastebima rudens ir žiemos mėnesiais, kai dienos trumpesnės ir anksti sutemsta.

Sprendimas: Kas yra galinio vaizdo veidrodėlio „svirtelė“?

Laimei, automobilių inžinieriai jau seniai išsprendė šią problemą ir daugelį galinio vaizdo veidrodėlių papildė paprasta, bet veiksminga funkcija – reguliavimo svirtele. Jei kada nors pastebėjote mažą skirtuką arba svirtelę veidrodėlio apačioje, vadinasi, matote, kaip galima išspręsti naktinio akinimo problemą.

galinio vaizdo veidrodelio svirtele kad neakintu zibintai

Kaip tai veikia? Reguliuojant šį skirtuką keičiamas veidrodžio kampas. Nors tai šiek tiek sumažina už jūsų esančio vaizdo aiškumą, tačiau gerokai sumažina ryškų priekinių žibintų atspindį. Iš esmės vis tiek galite stebėti eismą, nesiblaškydami ryškiomis šviesomis iš paskos.

Rankiniu būdu valdomi ir automatiškai pritemdomi veidrodžiai

Šiuolaikiniuose automobiliuose reguliavimo skirtuko gali net nebūti. Kodėl? Daugelyje naujų automobilių dabar yra automatinio užtamsinimo veidrodėliai, kurie atlieka tą pačią funkciją be jokio rankinio įsikišimo. Yra du pagrindiniai automatinio užtamsinimo veidrodėlių tipai:

Chemiškai pritemdomi veidrodžiai

Šie veidrodžiai padengti specialia chemine medžiaga, kuri sugeria šviesą ir, reaguodama į intensyvų akinimą, pritemdo veidrodį. Ši pasyvioji sistema naudojama jau daugelį metų ir veiksmingai mažina priekinių žibintų ryškumą.

Elektroniniu būdu pritemdomi veidrodžiai

Pažangesnė galimybė – elektroniniu būdu reguliuojami veidrodėliai, kuriuose veidrodėlio atspalvį reguliuoja jutikliai ir elektros grandinės. Šie veidrodėliai yra prijungti prie automobilio maitinimo sistemos ir gali tiksliau reaguoti į šviesos lygį.

Kaip jie veikia? Yra du jutikliai: vienas priekyje, kad aptiktų įeinančią šviesą, o kitas gale, kad matuotų dienos šviesą. Jei jutiklis aptinka ryškias priekines šviesas, bet mažai dienos šviesos, jis įjungia pritemdymo procesą. Įdomu tai, kad ši technologija taip pat taikoma daugelio transporto priemonių šoniniams veidrodėliams, taip dar labiau padidinant saugumą važiuojant naktį.

Skaitykite  5 ženklai, kad jūsų padangos sensta – ar pavojinga laukti?

Kodėl verta naudoti šias funkcijas?

  • Didesnė sauga: Mažesnis akinimo efektas reiškia mažesnę akių įtampą ir daugiau dėmesio sutelkimą į kelią.
  • Geresnė vairavimo patirtis: Išvenkite blaškymosi ir diskomforto dėl ryškių priekinių žibintų, ypač ilgai važiuojant naktį.

Trumpi patarimai, kaip vairuoti naktį

  • Visada naudokite galinio vaizdo veidrodžio skirtuką arba automatinio pritemdymo funkciją, kad kuo mažiau akintų.
  • Palaikykite veidrodėlius švarius, kad jie veiktų optimaliai.
  • Įsitikinkite, kad jūsų priekiniai žibintai yra tinkamai sureguliuoti, kad neakinate kitų vairuotojų.

Naudodamiesi šiomis nedidelėmis, bet svarbiomis funkcijomis galite pagerinti vairavimo naktį patirtį ir būti saugesni kelyje.

Žymos: automobilių veidrodėliaigalinio vaizdo veidrodėlis
Dalintis16DalintisSiųstiDalintis3

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujos KET taisyklės Lietuvoje: ką privalo žinoti kiekvienas vairuotojas

TOP 10 dyzelinių automobilių, kuriuos vis dar verta pirkti

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

TOP  10 naudoti automobiliai iki 5000 eurų Lietuvoje

Patikimiausi šiuolaikiniai varikliai: kurie tikrai tarnauja ilgai?

TOP 7 naudoti miesto visureigiai iki 7000 € – ką rinktis Lietuvoje?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.