• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 13 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Kaip patikrinti ar automobilis buvo daužtas ir dažytas?

pagal Andžej Biaigo
2024.04.08, 18:11
Patarimai
A A
0
kaip patikrinti ar automobilis buvo dauztas ir dazytas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Įsigyjant naudotą automobilį labai svarbu užtikrinti automobilio kėbulo vientisumą. Dažnai susirūpinimą kelia tai, ar automobilio kėbulas buvo perdažytas, o tai gali reikšti, kad jis anksčiau buvo apgadintas arba remontuotas. Norint aptikti perdažytą kėbulą, reikia atkreipti dėmesį į detales ir atidžiai pastebėti požymius, kurie gali būti ne iš karto matomi.

Šiame straipsnyje nagrinėsime įvairius metodus ir būdus, kaip veiksmingai apžiūrėti automobilį ir nustatyti, ar jo kėbulas buvo perdažytas. Apsiginklavę šiomis žiniomis – nuo dažų kokybės tyrimo iki paslėptų vietų apžiūros – galėsite priimti pagrįstus sprendimus vertindami potencialius pirkinius.

Patikrinkite, ar nėra dažų pertekliaus

Automobilio apžiūra dėl dažų pertekliaus yra labai svarbus žingsnis nustatant, ar automobilio kėbulas buvo perdažytas. Štai kaip veiksmingai patikrinti, ar nėra dažų pertekliaus:

  1. Apžiūrėkite nedažytus paviršius: Atidžiai apžiūrėkite nedažytus paviršius, pvz., guminius sandariklius, plastikinius apvadus, stiklą ir apdailą. Ieškokite dažų dalelių ar kitų dažymo požymių ant šių vietų. Dažų perteklius gali pasireikšti mažais dažų taškeliais, patekusiais ant paviršių, kurie nėra skirti dažyti.
  2. Patikrinkite, ar nėra nelygių kraštų: Atkreipkite dėmesį į plokščių ir paviršių kraštus, ant kurių gali susikaupti dažų perteklius. Ieškokite nelygių kraštų arba sričių, kuriose dažai tarsi išeina už numatytų ribų, o tai rodo, kad perdažymo metu galėjo atsirasti perteklinio purškimo.
  3. Naudokite žibintuvėlį: Švieskite žibintuvėliu nedideliu kampu per automobilio paviršių. Tai gali padėti atskleisti subtilius tekstūros ar blizgesio skirtumus, kurie gali rodyti, kad yra perteklinio purškimo. Lėtai judinkite šviesą palei paviršių, kad atidžiai apžiūrėtumėte visus nelygumus.
  4. Apžiūrėkite po komponentais: Apžiūrėkite po tokiomis sudedamosiomis dalimis kaip buferiai, durų rankenos ir šoniniai veidrodėliai. Dažnai šios vietos perdažymo metu yra užmaskuojamos, tačiau tinkamai neapsaugojus jų vis tiek gali atsirasti perteklinio purškimo. Patikrinkite, ar nėra perteklinio purškimo požymių ant šių komponentų kraštų arba už jų.
  5. Palyginti su originaliais paviršiais: Jei įmanoma, palyginkite įtariamus perdažytus plotus su originaliais, nepažeistais automobilio paviršiais. Ieškokite abiejų sričių spalvos, tekstūros ir blizgesio skirtumų. Bet kokie neatitikimai gali reikšti, kad perdažyti paviršiai buvo blogai užmaskuoti arba sumaišyti.

Patikrinkite kėbulo elementų lygumą

Automobilio kėbulo elementų lygumo patikrinimas yra labai svarbus norint nustatyti bet kokius ankstesnio remonto ar sugadinimo požymius. Štai kaip veiksmingai patikrinti automobilio panelių lygiavimą:

  1. Vizuali apžiūra: Apžiūrėkite automobilį įvairiais kampais, kad nustatytumėte bet kokius nesutapimus ar skydų tarpų neatitikimus. Atkreipkite dėmesį į durų, sparnų, variklio dangčio, bagažinės ir kitų kėbulo plokščių išsidėstymo skirtumus.
  2. Tarpų nuoseklumas: Atkreipkite dėmesį į tarpus tarp gretimų plokščių. Nuoseklūs ir vienodi skydų tarpai rodo, kad skydai tinkamai sureguliuoti, o netaisyklingi ar nevienodi tarpai gali rodyti ankstesnius susidūrimo pažeidimus ar nekokybišką remontą.
  3. Patikrinkite, ar nėra purumo: Patikrinkite, ar gretimų plokščių kraštai yra viename lygyje. Perbraukite ranka per kraštus ten, kur dvi plokštės susiliečia, kad apčiuoptumėte bet kokius aukščio ar lygiavimo skirtumus. Nesutampančios viena su kita plokštės gali reikšti, kad jos neteisingai suderintos arba netinkamai sumontuotos.
  4. Patikrinkite durų išlyginimą: Atidarykite ir uždarykite kiekvienas duris atskirai, kad patikrintumėte, ar jos sklandžiai veikia ir yra tinkamai išlygintos. Durys turi atsidaryti ir užsidaryti be pasipriešinimo, o tarpai aplink durų rėmą turi būti lygūs ir vienodi.
  5. Ieškokite dažų neatitikimo: Apžiūrėkite dažus palei skydo kraštus ir tarpus, ar nėra neatitikimo ar perteklinio purškimo požymių. Nenuoseklus dažų padengimas arba spalvų skirtumai gali rodyti, kad plokštės buvo pakeistos arba pertvarkytos.
  6. Naudokite tiesią briauną: Tiesią briauną, pavyzdžiui, liniuotę arba gulsčiuką, padėkite palei gretimų plokščių kraštus, kad patikrintumėte, ar jos suderintos. Tiesi briauna turi būti lygiai priglausta prie abiejų plokščių, be jokių tarpų ar persidengimų, o tai rodo, kad plokštė tinkamai išlyginta.

Patikrinkite ar nėra dažų pažeidimų

Tikrinant automobilį dėl dažų pažeidimų, labai svarbu atkreipti dėmesį į detales, kad būtų galima aptikti bet kokius perdažymo ar prastos kokybės dažų požymius. Štai kaip veiksmingai ieškoti dažų pažeidimų:

Nežinai, ar automobilio rida tikra? Patikrink VIN CarVertical sistemoje.
  1. Vizuali apžiūra: Pradėkite nuo automobilio dažų apžiūros natūralioje šviesoje. Apeikite aplink automobilį ir atidžiai apžiūrėkite paviršių, ieškodami bet kokių nelygumų ar trūkumų.
  2. Spalvų neatitikimas: Ieškokite bet kokių dažų spalvos neatitikimų. Patikrinkite, ar nėra vietų, kuriose spalva atrodo šiek tiek kitokia arba nesutampa su likusia automobilio dalimi. Net ir nežymūs spalvos skirtumai gali reikšti, kad reikia perdažyti arba retušuoti.
  3. Tekstūros analizė: Perbraukite ranka per dažų paviršių, kad aptiktumėte bet kokius tekstūros netobulumus ar neatitikimus. Ieškokite vietų su šiurkščia ar netolygia tekstūra, kuri gali rodyti dažų perpylimą, apelsino žievelę ar kitus defektus.
  4. Apelsino žievelės efektas: Apelsino žievelės efektas – tai apelsino odelę primenantis tekstūrinis paviršius. Tokia tekstūra dažnai atsiranda dėl netinkamo dažų ar bespalvio sluoksnio užtepimo. Atidžiai apžiūrėkite dažų paviršių, ar nėra apelsino žievelės požymių, ypač ant horizontalių plokščių, kur ji labiau tikėtina.
  5. Patikrinkite, ar nėra nubėgimų ir lašų: Ieškokite vietų, kuriose dažai atrodo nubėgę automobilio paviršiumi. Lašai yra įprasti požymiai, rodantys, kad dažymo darbai atlikti skubotai arba nekokybiškai.
  6. Linijų maišymas: Apžiūrėkite perdažytų plokščių kraštus, ar nėra susiliejimo linijų arba skiriamųjų linijų, kur nauji dažai susilieja su senaisiais. Tinkamas susiliejimas turėtų būti vientisas, o matomos linijos gali rodyti, kad dažai buvo perdažyti.
  7. Šviesos atspindys: Stebėkite, kaip šviesa atsispindi nuo dažų paviršiaus. Netaisyklingi atspindžiai, pavyzdžiui, banguotumas ar iškraipymas, gali rodyti netolygų dažų užtepimą arba paviršiaus trūkumus.
  8. Skirtingas apšvietimas: Apžiūrėkite dažymo darbą esant skirtingam apšvietimui, įskaitant natūralią saulės šviesą ir dirbtinį apšvietimą. Keičiantis apšvietimui, galima pastebėti dažų nelygumus, kurie gali būti nepastebimi esant tik vienam apšvietimui.
  9. Naudokite padidinimą: Jei įmanoma, dažų paviršių atidžiai apžiūrėkite naudodami didinamąjį stiklą arba detalių apšvietimo lempą, kad atidžiau apžiūrėtumėte, ar nėra smulkių trūkumų.
Skaitykite  Pirkėjų saugumas: Kaip neapsigauti perkant naudotą automobilį internetu?

Patikrinkite automobilio kėbula dažų storio matuokliu

Naudojant dažų storio matuoklį galima įvertinti automobilio dažų būklę ir nustatyti, ar automobilis buvo perdažytas. Štai kaip galite patikrinti automobilį naudodami dažų storio matuoklį:

  1. Pasirinkite tinkamą matuoklį: Pasirinkite tinkamą dažų storio matuoklį, tinkamą naudoti automobiliuose. Yra įvairių tipų, įskaitant magnetinius ir elektroninius matuoklius. Elektroniniai matuokliai yra tikslesni ir universalesni, todėl idealiai tinka detaliems patikrinimams.
  2. Sukalibruokite matuoklį: Prieš naudodami dažų storio matuoklį sukalibruokite pagal gamintojo nurodymus. Kalibravimas užtikrina tikslius matavimus ir patikimus rezultatus.
  3. Nustatykite bandymų sritis: Pasirinkite reprezentatyvias automobilio kėbulo bandymų sritis matavimui. Rekomenduojama pasirinkti lygius, vienodus paviršius, pavyzdžiui, variklio dangtį, stogą ir duris. Venkite sričių su išlenkimais, kėbulo kontūrais ar sudėtingomis formomis, nes jų rodmenys gali būti nenuoseklūs.
  4. Nuvalykite paviršių: Kruopščiai nuvalykite pasirinktus bandymų plotus, kad pašalintumėte visus nešvarumus, vašką ar šiukšles, galinčias turėti įtakos matavimų tikslumui. Naudokite švelnų automobilinį ploviklį ir įsitikinkite, kad paviršius yra visiškai sausas.
  5. Atlikite matavimus: Dėkite dažų storio matuoklį lygiai prie automobilio paviršiaus. Vadovaudamiesi matuoklio instrukcijomis, atlikite matavimus keliuose taškuose kiekvienoje bandomojoje srityje, kad būtų užtikrintas tinkamas padengimas.
  6. Interpretuokite rodmenis: Dažų storio matuoklis rodmenis rodo mikrometrais (µm) arba milimetrais (1 milimetras = 25,4 µm). Išmatuotą storį palyginkite su konkrečios markės ir modelio automobilio gamintojo specifikacijomis. Dideli nuokrypiai nuo standartinio storio gali reikšti, kad buvo atlikti dažymo darbai.
  7. Išanalizuokite nuokrypį: Atkreipkite dėmesį į dažų storio skirtumus įvairiose automobilio vietose. Dideli skirtumai tarp gretimų skydų ar sekcijų gali rodyti vietinį remontą ar perdažymą.
  8. Patikrinkite įtartinus rodmenis: Jei pastebėjote neįprastai storus arba plonus dažų rodmenis, patikrinkite juos vizualiai apžiūrėdami atitinkamas vietas, ar nėra perdažymo požymių, susiliejimo linijų arba dažų nelygumų.

Naudodami dažų storio matuoklį ir atlikdami šiuos veiksmus, galite tiksliai įvertinti automobilio dažų būklę ir aptikti bet kokius perdažymo ar kėbulo remonto požymius. Profesionalūs dažų storio matuokliai kainuoja nuo poros ar net kelių šimtų eurų. Norėdami sutaupyti galite pasinaudoti dažų storio matuoklis nuoma paslauga.

Skaitykite  Automobilio patikra prieš pirkimą: ką tikrina profesionalai?

Patikrinkite durų sąvaras ir bagažinės kraštus

Tikrinant automobilį, ar nėra perdažymo ar ankstesnių pažeidimų požymių, svarbu patikrinti durų sąvaras ir bagažinės kraštus. Štai kaip veiksmingai patikrinti šias vietas:

  1. Atidarykite duris ir bagažinę: Taip galėsite apžiūrėti durų sąramas ir bagažinės kraštus.
  2. Apžiūrėkite durų sąvaras: apžiūrėkite durų sąvaras, t. y. vietas, kuriose uždarytos durys jungiasi su automobilio kėbulu. Ieškokite bet kokių dažų pertekliaus požymių, nesuderintų dažų, spalvos ar tekstūros neatitikimų. Atkreipkite dėmesį į vietas aplink vyrius ir durų skląsčius, nes tai dažniausios dažymo vietos.
  3. Patikrinkite bagažinės kraštus: Panašiai apžiūrėkite bagažinės dangčio kraštus, kur jis jungiasi su automobilio kėbulu. Ieškokite bet kokių dažų nelygumų požymių, pavyzdžiui, perteklinio purškimo, nesuderintų dažų ar susiliejimo linijų. Apžiūrėkite vidinius ir išorinius bagažinės dangčio kraštus, ar nėra neatitikimų.
  4. Apžiūrėkite oro juostų apvadus: Atidžiau apžiūrėkite oro juostų apvadus aplink durų staktas ir bagažinės kraštus. Patikrinkite, ar ant oro juostų nėra dažų likučių ar perteklinio purškimo požymių, nes tai gali reikšti, kad šios vietos nebuvo tinkamai užmaskuotos perdažymo metu.
  5. Apčiuopkite tekstūros skirtumus: Perbraukite ranka per durų staktas ir bagažinės kraštus, kad aptiktumėte tekstūros ar paviršiaus lygumo skirtumus. Perdažytos vietos gali būti šiurkštesnės arba turėti kitokią tekstūrą, palyginti su originaliais dažais.
  6. Ieškokite juostos linijų: Atkreipkite dėmesį, ar palei durų sąramų ir bagažinės dangčio kraštus nėra juostos linijų arba maskavimo žymių. Šios linijos gali rodyti, kur automobilis buvo užmaskuotas perdažymo metu, ir gali rodyti, kad šios vietos buvo perdažytos.

Apžiūrėkite po variklio dangčiu ir bagažine

Norint įvertinti bendrą automobilio būklę ir aptikti bet kokius ankstesnių pažeidimų ar remonto požymius, labai svarbu apžiūrėti automobilio kapotą ir bagažinę. Štai kaip veiksmingai apžiūrėti šias vietas:

  1. Apžiūrėkite po variklio dangčiu: Pradėkite vizualiai apžiūrėti variklio skyrių. Ieškokite bet kokių nuotėkio, korozijos požymių arba tokių komponentų, kaip variklis, žarnos, diržai ir skysčių rezervuarai, pažeidimų. Patikrinkite, ar nėra tepalo dėmių, aušinimo skysčio nuotėkio ar neįprastų kvapų, kurie gali rodyti mechanines problemas.
  2. Patikrinkite, ar nėra dažų purslų: Apžiūrėkite variklio skyriaus kraštus ir vidinius paviršius, ar nėra dažų pertekliaus arba nelygumų. Dažų perteklius gali reikšti, kad variklio skyrius nebuvo tinkamai užmaskuotas perdažymo metu, o tai rodo ankstesnį kėbulo remontą ar remontą.
  3. Apžiūrėkite bagažinės vidų: Atkreipkite dėmesį į bagažinės vidų. Bagažinės skyriuje ieškokite vandens pažeidimų, rūdžių ar korozijos požymių. Patikrinkite atsarginės padangos duobę, bagažinės grindis ir šonines sienas, ar nėra rūdžių ar drėgmės požymių.
  4. Patikrinkite, ar nėra pažeidimų požymių: Bagažinės srityje ieškokite smūgio ar susidūrimo pažeidimų požymių. Apžiūrėkite bagažinės dangtį, vyrius ir užrakto mechanizmą, ar ant jų nėra geometrijos problemų, įlenkimų ar įbrėžimų, kurie gali rodyti ankstesnį remontą.
  5. Patikrinkite bagažinės sandariklius: Patikrinkite, ar aplink bagažinės angą esantys guminiai sandarikliai nėra nusidėvėję, pažeisti ar sugedę. Dėl pažeistų sandariklių į bagažinę gali patekti vandens ar drėgmės, todėl gali atsirasti rūdžių ar korozijos problemų.
  6. Apžiūrėkite laidus ir komponentus: Patikrinkite laidų pynės, elektros komponentų ir bet kokių antrinės rinkos įrenginių būklę variklio skyriuje ir bagažinėje. Ieškokite nutrūkusių laidų, atsilaisvinusių jungčių ar pažeidimų požymių, kurie gali rodyti elektros problemas ar modifikacijas.

Šiais metodais atidžiai apžiūrėję automobilio kėbulą, galite įvertinti bendrą automobilio būklę ir nustatyti bet kokius ankstesnių pažeidimų ar remonto požymius.

Žymos: automobilio patikrakėbulas
Dalintis36DalintisSiųstiDalintis6

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.