• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Patikimiausios „Honda CR-V“ kartos: Kurią iš jų turėtumėte pasirinkti?

pagal Michal Kovalčiuk
2025.03.19, 12:00
Patarimai
A A
0
2023 Honda CR-V Sport Touring

2023 m. „Honda CR-V Sport Touring“. Honda nuotr.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Honda CR-V“ pelnė vieno iš patikimiausių kompaktiškų visureigių rinkoje reputaciją. Remiantis „iSeeCars“ atliktu ilgaamžiškumo tyrimu, CR-V savo klasėje išsiskiria kaip vienas iš automobilių, kurių rida greičiausiai viršys 400 000 km. Nors ankstesnės kartos automobiliai laikomi patikimiausiais, jie jau gana seni. Todėl geriausias pasirinkimas ilgalaikei nuosavybei yra gerai prižiūrimas ketvirtos kartos modelis, kuris išlieka modernus ir neturi didesnių problemų. Atidžiau pažvelkime į kiekvienos kartos patikimumą.

Antroji karta (2002-2006)

Šis modelis turi tvirtą važiuoklę ir 2,4 l 4 cilindrų variklį, kurį galima įsigyti su mechanine ir automatine pavarų dėže. Tačiau vien 2002 m. CR-V buvo atšauktas 16 kartų, daugiausia dėl „Takata“ oro pagalvių problemų. Dažniausiai pasitaikančios problemos – oro pagalvių sužeidimai, pavojus dėl pavarų dėžės ir alyvos nuotėkio.

Europos rinkose pristatytas 2,2 litro i-CTDi dyzelinis variklis, pasižymintis didesniu degalų naudojimo efektyvumu ir patikimu darbu. Šios dyzelinės versijos pasižymi dideliu sukimo momentu ir ilgaamžiškumu, tačiau pirkėjai turėtų pasitikrinti, ar nėra galimų purkštukų ir turbokompresorių problemų.

Jei buvo pakeistos oro pagalvės ir automobilis turi gerą techninės priežiūros istoriją, antros kartos CR-V vis dar gali būti geras pasirinkimas. Ypač 2006 m. modelis laikomas vienu iš geriausių šios linijos modelių.

CRV 2
„Wikipedia” Nuotrauka

Pirmoji karta (1997-2001)

Pirmosios kartos CR-V, kompaktinių krosoverių pradininkas, nustatė aukštus standartus. Jis garsėja patikimumu, tačiau dėl savo amžiaus pirkėjai, įsigydami tokį automobilį, turi būti itin atsargūs.

Nors jis buvo primenamas nežymiai, kai kurios problemos buvo susijusios su alyvos nuotėkiu, sugedusiu alyvos siurbliu, silpnomis galvutės tarpinėmis ir radiatoriaus gedimais. Jo B20 keturių cilindrų variklio ilgaamžiškumas daugiausia priklauso nuo tinkamos techninės priežiūros. Apskritai jo paprasta konstrukcija sumažina rimtų mechaninių gedimų tikimybę.

CRV 1
„Wikipedia” Nuotrauka

Ketvirtoji karta (2012 – 2016) – geriausias bendras pasirinkimas

Įrengtas 2,4 l 4 cilindrų variklis ir 5 laipsnių automatinė pavarų dėžė, o vėlesniuose modeliuose įdiegtas tiesioginis įpurškimas ir CVT. Ši karta giriama už sklandų važiavimą, geras degalų sąnaudas ir erdvų saloną. Tačiau ji turi keletą dažnai pasitaikančių problemų, tokių kaip variklio vibracija, užsikimšęs šildytuvas ir pavarų dėžės problemos.

Skaitykite  Kada ir kaip išdaužti automobilio stiklą avarinėje situacijoje

Tam tikrose rinkose taip pat buvo galima įsigyti 1,6 litro i-DTEC dyzelinį variklį, pasižymintį puikiomis degalų sąnaudomis ir mažesne CO2 emisija. Dyzelinis variantas laikomas patikimu pasirinkimu, nors reikėtų stebėti galimas dyzelino kietųjų dalelių filtro (DPF) problemas.

Nepaisant šių nedidelių trūkumų, „JD Power“ 2013 m. CR-V kokybę įvertino 83/100 balais. Gerai prižiūrimas, šios kartos automobilis išlieka modernus ir patvarus pirkėjų pasirinkimas.

1280px Honda CR V 2.2 i DTEC Lifestyle IV – Frontansicht 25. Januar 2014 Dusseldorf
„Wikipedia” Nuotrauka

Penktoji karta (2017-2022)

Nepaisant šių nedidelių trūkumų, „JD Power“ 2013 m. CR-V kokybę įvertino 83/100 balais. Gerai prižiūrimas, šios kartos automobilis išlieka modernus ir patvarus pirkėjų pasirinkimas.

Dyzelino mėgėjams Europos rinkose buvo siūlomas 1,6 l i-DTEC variklis, pasižymintis geromis degalų sąnaudomis. Tačiau kai kurie modeliai kentėjo nuo išmetamųjų teršalų sistemos problemų, dėl kurių gali prireikti brangiai kainuojančio remonto.

Honda CR-V

Trečioji karta (2007-2011) – Mažiausiai patikimas pasirinkimas

Šios kartos automobiliai yra žinomi dėl savo problemų, įskaitant nenumatytą greitėjimą stabdant, per dideles alyvos sąnaudas, vairavimo problemas ir galinės svirties atsiskyrimą dėl rėmo korozijos. Be to, kai kuriems modeliams stabdant buvo stebimi dideli sūkių dažniai.

Buvo siūlomas 2,2 litro i-CTDi dyzelinis variklis, žinomas dėl savo ilgaamžiškumo, bet ilgainiui turintis problemų su EGR vožtuvu ir turbokompresoriumi. Pirkėjai turėtų atidžiai apžiūrėti dyzelines versijas, ar nėra pernelyg didelio suodžių kaupimosi požymių ir galimų purkštukų gedimų.

Specialistai primygtinai rekomenduoja prieš įsigyjant bet kurį trečiosios kartos CR-V, nepaisant jo kainos, jį nuodugniai apžiūrėti.

CRV 3
„Wikipedia” Nuotrauka

Kurį CR-V turėtumėte įsigyti?

Jei ieškote ilgaamžio „Honda CR-V“, geriausia rinktis ketvirtosios kartos (2012-2016 m.) modelį. Jis pasižymi moderniomis funkcijomis, dideliu patikimumu ir, palyginti su naujesniais ir senesniais modeliais, turi mažiau rimtų problemų. Tuo tarpu antros kartos CR-V vis dar gali būti patikimas pasirinkimas, jei yra gerai prižiūrimas. Dyzelinės versijos, ypač 2.2 i-CTDi ir 1.6 i-DTEC varikliai, pasižymi puikiomis degalų sąnaudomis, tačiau pirkėjai turėtų žinoti apie galimas su išmetamųjų teršalų kiekiu susijusias problemas.

Tačiau dėl didelių patikimumo problemų patartina vengti trečiosios kartos modelio.

Kurios kartos „Honda CR-V“ turite arba ketinate įsigyti? Pasidalykite savo mintimis komentaruose!

Skaitykite  Nustatyk taip ir niekada nesusirgsi nuo oro kondicionieriaus
Žymos: hondahonda cr-vJaponijapatikimas automobilis
Dalintis3DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz