• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 7 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

Perspėjimas vairuotojams: Lietuvos policija planuoja surengti 40 reidų

pagal Andžej Biaigo
2023.07.18, 20:31
Eismas
A A
0
tarnybiniai policijos automobiliai audi
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Eismo įvykių informacinės sistemos duomenimis, per pastaruosius trejus metus keliuose buvo šiek tiek saugiau. Palyginti su 2019 m., kai eismas buvo neribotas ir nepertraukiamas, per pastaruosius trejus metus sumažėjo eismo įvykių, žuvusiųjų ir sužeistųjų skaičius.

Per pirmąjį šių metų pusmetį (iki 2023 m. liepos 1 d.) Lietuvoje eismo įvykiuose jau žuvo 72 žmonės. Tai 41 proc. daugiau nei pernai ir 4 proc. daugiau nei 2019 m., kai dėl pandemijos eismas nebuvo ribojamas. Šiemet eismo įvykių įvyko šiek tiek mažiau nei 2019 m. – 1339 (2019 m. – 1533), sužeistųjų skaičius taip pat mažesnis – 1535 (2019 m. – 1849). Tačiau, palyginti su praėjusiais metais, eismo įvykių ir sužeistųjų skaičius padidėjo beveik 2 % (0,4 %). Analizuojant pirmąjį pusmetį užregistruotus eismo įvykius, matyti, kad jų skaičius nedaug skiriasi nuo tų, kurie įvyko priešpietiniais 2019 m.

„Pusmečio situacija verčia sunerimti ir susirūpinti visiems. Skubėjimas, neatidumas, netinkamas elgesys kelyje, dalies vairuotojų atsakomybės trūkumas ir neleistinas atsipalaidavimas atsispindi liūdnais skaičiais statistikoje ir nelaimėmis šeimose, o visuomenė akivaizdžiai pastebi atsainesnį kai kurių vairuotojų elgesį keliuose,“ – sako Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas vyriausiasis komisaras Vytautas Grašys.

Mažėja žuvusiųjų keliuose dėl vairavimo išgėrus

Yra ir dar viena naujiena: per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, įvyko 32 proc. mažiau eismo įvykių, mažiau sužeista žmonių, o žuvusiųjų keliuose dėl vairavimo išgėrus sumažėjo apie 50 proc. Tai pirmieji ženklai, kad vairavimas apsvaigus tampa mažiau toleruojamas pačios visuomenės. Per pirmąjį šių metų pusmetį dėl neblaivių vairuotojų kaltės įvyko 69 eismo įvykiai (pernai – 101), kuriuose žuvo 4 žmonės (pernai – 9) ir 85 buvo sužeisti (pernai – 124). 2022 m. dėl neblaivių vairuotojų kaltės įvyko 101 eismo įvykis, o 2019 m. – 128 tokie įvykiai. Pirmąjį šių metų pusmetį neblaivių vairuotojų sukelti incidentai sudarė 5 proc. visų eismo įvykių, kuriuose nukentėjo žmonės.

Dažniausiai žūsta vairuotojai

Šiais metais keliuose iš viso užregistruoti 72 žuvusieji (56 vyrai ir 16 moterų). Iš jų 15 žuvusiųjų buvo vyresni nei 65 metų amžiaus. Daugiausia (16) žuvo 35-44 metų amžiaus asmenų. Iš šiemet žuvusiųjų 34 buvo automobilių vairuotojai, 15 keleivių ir 12 pėsčiųjų. Per pirmąjį pusmetį taip pat žuvo 5 motociklų vairuotojai, 2 dviratininkai, motorolerio vairuotojas, keturračio vairuotojas, mopedo vairuotojas ir darbininkas. Didžiąją dalį žuvusiųjų sudarė transporto priemonių vairuotojai (47 proc.). Žuvo keturi vaikai, 298 buvo sužeisti. 50 žūčių įvyko šviesiu paros metu. 64 eismo įvykius sukėlė neturintys vairuotojo pažymėjimo vairuotojai.

Skaitykite  Nauji reikalavimai dviratininkams: kokie reikalavimai galioja dviračių vairuotojams 2025 m.?

Pagrindinė eismo įvykių, kurių metu žūsta žmonės, priežastis – saugaus važiavimo greičio nepasirinkimas arba leistino greičio viršijimas – 61 proc. atvejų (palyginti su 54 proc. 2022 m. pirmąjį pusmetį). Dar 14 proc. žmonių žūsta dėl pėsčiųjų padarytų kelių eismo taisyklių pažeidimų (palyginti su 22 proc. pirmąjį 2022 m. pusmetį). 8 proc. žūčių tenka pėstiesiems, nedavusiems kelio pėsčiųjų perėjose, ir kitų vairuotojų pareigų pėstiesiems nevykdymui (palyginti su 7 proc. pirmąjį 2022 m. pusmetį), o 7 proc. žūčių tenka dviratininkams, pažeidusiems kelių eismo taisykles (palyginti su 6 proc. pirmąjį 2022 m. pusmetį).

42% daugiau eismo įvykių įvyko Tauragės apskrityje, 24% – Telšių apskrityje, 12% – Vilniaus apskrityje, 8% – Kauno apskrityje ir 7% – Marijampolės apskrityje. Užregistruotų eismo įvykių skaičius sumažėjo Alytaus (30%), Klaipėdos (16%), Utenos (15%), Šiaulių (10%) ir Panevėžio (2%) apskrityse. Raseinių ir Ignalinos rajonuose eismo įvykių skaičius padidėjo 300%, Trakų – 200%, Kalvarijos ir Šilalės rajonuose – 100%. Labiausiai nelaimingų atsitikimų sumažėjo Lazdijų rajone – 89%. Iš viso per 2023 m. I pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, užregistruotų eismo įvykių skaičius padidėjo 2%. Vilniaus ir Kaišiadorių rajonuose žuvusiųjų skaičius išaugo 200%.

Pavojingiausia savaitės diena yra penktadienis. Penktadieniais užregistruoti 247 eismo įvykiai.

Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvos policija nustatė 681 334 Kelių eismo taisyklių pažeidimus. Nustatyta 292 178 greičio viršijimo atvejų (56 010 mažiau nei pernai per tą patį laikotarpį), 1 803 pavojingo ir neatsargaus vairavimo atvejai (201 atveju mažiau nei pernai), 25 792 naudojimosi mobiliuoju telefonu vairuojant atvejai (159 atvejais mažiau nei pernai), 17 456 važiavimo degant raudonam šviesoforo signalui ir pėsčiųjų nepraleidimo per pėsčiųjų perėjas atvejai (7 119 atvejais daugiau nei pernai), 13 417 saugos diržų nenaudojimo atvejų (1 149 atvejais daugiau nei pernai).

Saugiai elkimės keliuose

Bendromis daugelio mūsų šalies institucijų ir organizacijų pastangomis per pastarąjį dešimtmetį (nuo 2011 iki 2021 m.) žuvusiųjų keliuose skaičių pavyko sumažinti perpus. Už šį pasiekimą Lietuva pernai buvo įvertinta prestižiniu Europos transporto saugos tarybos apdovanojimu „PIN Award“ kelių eismo saugumo srityje.

Skaitykite  Nauji reikalavimai dviratininkams: kokie reikalavimai galioja dviračių vairuotojams 2025 m.?

„Padėkime vieni kitiems laikytis besiformuojančių gerųjų įgūdžių keliuose: būkime atidūs, atsargūs ir atsakingi. Viršydami leistiną važiavimo greitį, vairuodami neblaivūs, be teisių, naudodamiesi mobiliuoju telefonu, nesegėdami saugos diržų kasdien rizikuojate savo ir kitų žmonių gyvybėmis,“ – nepamiršti saugaus elgesio kelyje principų ragina Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys.

Lietuvos policija planuoja surengti 40 reidų KET pažeidėjams

Antrąjį šių metų pusmetį Lietuvos kelių policijos tarnyba visoje šalyje vykdys apie 40 tikslinių prevencinių policinių priemonių, atidžiai stebės eismo dalyvius ir sieks išaiškinti šiurkščius Kelių eismo taisyklių pažeidimus, keliančius grėsmę eismo saugumui.

Sustiprinta kontrolė bus nukreipta į pavojingą ir neatsargų vairavimą, netinkamą manevravimą, neteisėtą lenkimą, važiavimą per sankryžas, šviesoforų signalų laikymąsi, blaivumą ir greitį, pėsčiųjų elgesį. Per likusius du vasaros mėnesius kurortiniuose miestuose ir kurortinėse vietovėse bus sustiprintas patruliavimas, o regioniniai policijos komisariatai organizuos ir įgyvendins papildomas priemones.

Lietuvos policijos generalinio komisaro įsakymu daugiau dėmesio ir išteklių skiriama viešajai tvarkai šalies kurortuose palaikyti, o Lietuvos kelių policijos tarnyba kartu su apskričių vyresniaisiais policijos pareigūnais užtikrina eismo priežiūrą ir visuomenės saugumą.

Dalintis1123DalintisSiųstiDalintis197
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
6 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz