• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 4 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Sukūrė pirmąjį el. dviratį, kuriam nereikia akumuliatoriaus

pagal Andžej Biaigo
2023.12.09, 10:15
Naujienos
A A
0
pi pop elektrinis dviratis

Vélo Pi-POP/Stéphane HUSSEIN nuotr.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Prancūzų verslininko Adrieno Lelièvre’o sumanymas – „Pi-Pop“ elektroninis dviratis, kuriame energija kaupiama naudojant superkondensatorių, o ne akumuliatorių.

Jei kasdien važinėti dviračiu jums per didelis iššūkis, galite rinktis el. dviratį. Problema yra ta, kad akumuliatorių gamybai sunaudojama daug gamtinių išteklių, pavyzdžiui, ličio ar retųjų žemių elementų, kuriems išgauti reikia didelių ir dažnai aplinkai kenksmingų kasybos procedūrų.

Tačiau prancūzų verslininkas Adrienas Lelièvre’as sukūrė novatorišką, tvarų sprendimą.

Įrengtas superkondensatorius

Išradėjas, turintis elektroniko išsilavinimą, sukūrė ir užpatentavo elektroninį dviratį „Pi-Pop“, kuriame naudojamos ne ličio baterijos, o superkondensatoriai.

„Sistema įkraunama, kai važiuoti lengva, o kai dviratis stabdo – dėl variklio stabdymo – energija atiduodama, kai jos reikia“, – „Euronews Next“ sakė Lelièvre’as, dviratį sukūrusios bendrovės STEE direktorius.

Paprastai tariant, superkondensatorius veikia kaupdamas energiją elektrostatiniu būdu, t. y. per lėtai judantį krūvį. Tuo tarpu ličio akumuliatoriuje energija kaupiama vykstant cheminei reakcijai. Kitaip tariant, superkondensatorius gali labai greitai sukaupti ir išleisti energiją, kai jos reikia. Dviračio atveju tai reiškia, kad energija kaupiama, kai žmogus mina pedalus arba stabdo, ir naudojama sunkesniems veiksmams, pavyzdžiui, iš naujo įsibėgėjant arba važiuojant į kalną.

Lelievre’o skaičiavimais, dviračio superkondensatorių teikiamos pagalbos dviratininkui užtenka 50 m aukščio pakilimui, jei prieš tai jis įkraunamas lygumoje, todėl dviratis tinkamas važiuoti maždaug 80 proc. Europos miestų.

Pati superkondensatoriaus sąvoka nėra naujovė – pirmieji superkondensatoriai buvo pagaminti praėjusio amžiaus aštuntojo dešimtmečio pabaigoje. Šiandien jie naudojami fotovoltinėse sistemose (pavyzdžiui, saulės baterijose), skaitmeniniuose fotoaparatuose ir kai kuriose hibridinėse ar elektrinėse transporto priemonėse, siekiant pagerinti jų veikimą. Lelièvre’ui buvo prasminga šią technologiją panaudoti dviračiuose.

Gaminant dviratį nenaudojamos retųjų žemių medžiagos, nes superkondensatoriai gaminami iš anglies, laidaus polimero, aliuminio folijos ir celiuliozės – medžiagų, kurių perdirbimo procesai jau egzistuoja. Taip pat nereikia laukti, kol dviratis bus įkrautas – tai dar vienas privalumas, palyginti su klasikiniais el. dviračiais. Įmonė taip pat teigia, kad superkondensatoriaus tarnavimo laikas yra 10-15 metų, palyginti su penkeriais ar šešeriais ličio baterijos metais.

Skaitykite  Ar vairuojate „Honda Accord“? Šis gedimas gali baigtis avarija

Šiuo metu trečios kartos dviratis surenkamas Orleane. Lelièvre’ui, kurio karjera prasidėjo Prancūzijos elektronikos pramonėje, buvo svarbu, kad dviratis būtų gaminamas jo gimtojoje Prancūzijoje.

„Manau, kad negalėsime diegti naujovių, jei prarasime gamybos kontrolę“, – sakė jis. „Kai kalbame apie tvarų vystymąsi, ekologinį ir energetinį perėjimą, turime užtikrinti darbo vietas“, – pridūrė Lelijevras, kurio įmonėje dirba 25 darbuotojai.

Šiuo metu „Pi-Pop“ per mėnesį pagamina 100 dviračių. Ateityje bendrovė siekia iki 2024 m. pagaminti tūkstantį dviračių per mėnesį. Lelièvre’as taip pat turi europinių ambicijų.

„2025 m. norime orientuotis į Europos rinką, šiuo metu tariamės dėl galimo lėšų pritraukimo“, – sakė jis. Įveikti šį įšūkį bendrovei galėtų būti didžiulė galimybė, nes, ES duomenų agentūros „Eurostat“ duomenimis, ES importavo 1,2 mln. el. dviračių ir 5,2 mln. neelektrinių dviračių (penkis kartus daugiau nei eksportavo).

Šaltinis: Euronews.com
Žymos: elektrinis dviratispi-popPrancūzija
Dalintis5DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Geriausi naudoti automobiliai iki 2000 €: ką renkasi lietuviai?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz