BMW finansų direktorius Walteris Mertlas pripažino, kad praėjusiais metais automobilių su vidaus degimo varikliais pardavimai pasiekė aukščiausią tašką. Dabar daugės tik elektrinių modelių.
BMW, „Mini“ ir „Rolls-Royce“ elektrinių modelių pardavimai 2023 m., palyginti su 2022 m., išaugo net 74,4 proc. Šiuo metu tokie automobiliai jau sudaro 15 proc. visų grupės pardavimų. Tačiau planai ambicingi – BMW nori, kad jau 2026 m. šis procentas pasiektų 33 proc. Ar elektromobilių pardavimai augs?
„Neabejoju. Praėjusieji metai buvo lūžio taškas vidaus degimo variklių srityje“, – agentūroms „Reuters“ ir „Bloomberg“ sakė BMW finansų direktorius Walteris Mertlas. „Dabartinis automobilių su tokiais agregatais pardavimų lygis kurį laiką išliks, o vėliau pradės mažėti“, – pridūrė jis, nurodydamas, kad vidaus degimo variklius turinčių automobilių plėtrai trukdys iki 2030-ųjų vidurio planuojami priimti teisės aktai.
Iki dešimtmečio pabaigos BMW elektromobilių pardavimai turėtų siekti 50 proc. Tam padės „Neue Klasse“ serijos modelių, kurie yra modernesni ir naudoja architektūrą, mažinančią gamybos sąnaudas, pristatymas. Pirmasis automobilis, kuriam tai bus naudinga, bus elektrinis visureigis, kuris pakeis dabartinį iX3.
Vėliau pasirodys dar penki modeliai, sukurti remiantis šia „Neue Klasse“ klase ir panaudojant naujausių BMW prototipų, įskaitant naująją 3 seriją, dizaino elementus. Taip pat skaitykite: „500 km įkrovimas per 15 min. Ši baterija gali tapti revoliucija“.
Vienoda marža po dvejų metų
Prekės ženklo finansų direktorius taip pat apskaičiavo, kad 2026 m. degimo ir elektrinių automobilių maržos susilygins (šiuo metu bendrovė daugiau uždirba iš įprastiniais varikliais varomų modelių). Visa tai dėl mažesnių „Neue Klasse“ gamybos sąnaudų. Be to, įdiegus naująją platformą siekiama iki pusės sumažinti traukos baterijos sąnaudas ir 25 proc. padidinti ridą.