Vienas didžiausių automobilių inžinerijos stebuklų taps praeitimi. „Bugatti“ nori naudoti visiškai naują „Chiron“ įpėdinio jėgos agregatą.
„Bugatti“ paskelbė, kad kuria visiškai naują hibridinę jėgainę. Tačiau, skirtingai nei daugelio konkurentų, tai nereiškia, kad reikia mažinti variklį ir atsisakyti kelių cilindrų. Vis dar bus 16 cilindrų, tačiau V, o ne W konfigūracijos.
Sprendžiant iš ankstesnių pranešimų, agregato kūrimu rūpinsis „Cosworth“. Skelbiama, kad variklio darbinis tūris – net 8,3 litro. Tačiau labiau nei skaičiai stebina pranešimas, kad nebus papildomo pripūtimo. Šiaip ar taip, toliau pateiktame vaizdo įraše galite išgirsti, kaip aukštai sukasi agregatas.
Didįjį vidaus degimo variklį papildys trys elektros varikliai, kurių bendra galia sieks įspūdingą 1 800 AG. Tačiau kol kas tai yra neoficiali informacija. „Bugatti“ tik atskleidžia, kad kalba eina apie V16 hibridinį variklį, tačiau tikslių parametrų nenurodo.
Žinoma tik tai, kad variklis bus montuojamas į „Chiron“ įpėdinį, kuris, kaip ir jo pirmtakai, turėtų būti vienas įspūdingiausių vidaus degimo variklių automobilių pasaulyje. Ko tikėtis? Daugiau informacijos sužinosime birželio mėnesį.