• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 3 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Kada reikia patikrinti arba sureguliuoti ratų suvedimą?

pagal Andžej Biaigo
2024.03.24, 14:57
Patarimai
A A
0
ratu suvedimas ratu geometrija
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Daugelis vairuotojų pamiršta patikrinti ratų suvedimą. Jei ratų suvedimas neatitinka reikalavimų, pablogėja vairavimo savybės ir gali pagreitėti padangų nusidėvėjimas. Taigi, kada reikėtų atlikti ratų suvedimą?

Ratai tik tariamai yra statmeni kelio paviršiui ir lygiagretūs transporto priemonės ašiai. Minimalūs posvyrio, pasvirimo ar nuokrypio kampai turi didžiulę įtaką transporto priemonės valdymui arba jos reakcijai į vairo įjungimo komandas.

Todėl neverta pamiršti ratų suvedimo. Kai kuriose transporto priemonėse ratų suvedimas yra labai paprastas, nes vienintelis parametras, kurį reikia sureguliuoti, yra priekinių ratų suvedimas. Kitų automobilių priekinės ir galinės pakabos kampus galima reguliuoti įvairiais būdais.

Kada reikia patikrinti ratų suvedimą?

Tie, kurie nenori leisti pinigų (nuo keliasdešimt eurų už paslaugą, priklausomai nuo paslaugos sudėtingumo ar problemų, pvz., prikepusių varžtų atsukimo), turėtų prisiminti, kad pakabos sureguliavimas būtinai turi būti patikrintas keliais konkrečiais atvejais.

  • Jei važiuojant tiesiai vairas yra kreivas – tai gali būti ženklas, kad ratų kampai nesuderinti.
  • Jei automobilį traukai į šoną – automobilio stabilumas sutrinka dėl suvedimo arba pasukimo į priekį problemos.
  • Atsitrenkus į bordiūrą arba įvažiavus į didelę duobę – stiprus smūgis gali sutrikdyti geometrijos nustatymus ir dažnai priversti vairą važiuojant į priekį nuolat šiek tiek pasukti.
  • Jei padangos dėvisi netolygiai – skirtingas protektoriaus nusidėvėjimo laipsnis kairėje ir dešinėje automobilio pusėje arba net vienoje padangoje rodo, kad automobilis turi geometrijos problemų.
  • Kai keičiami pakabos ar vairo mechanizmo komponentai – dalys gaminamos laikantis tam tikros tolerancijos, gali būti skirtumų dėl surinkimo proceso arba kitų automobilio komponentų nusidėvėjimo, todėl, jei pakaboje kas nors buvo nulaužta, verta apsvarstyti galimybę patikrinti ratų suvedimą.

Periodiškai tikrinti geometriją rekomenduojama maždaug kas 15 000-20 000 km. Be to, kad paprasčiausiai nustatysite tinkamus kampus, kurie užtikrina gerą valdymą, mažą degimą ir automobilio stabilumą, įsitikinkite, kad pakabos reguliavimo varžtai periodiškai atlaisvinami ir priveržiami. Tai savo ruožtu atsipirks, kai reikės keisti pakabos komponentus. Automobiliuose, kuriuose varžtų niekas nelietė daugelį metų, jų atsukimas tampa didele problema.

Skaitykite  Nustatyk taip ir niekada nesusirgsi nuo oro kondicionieriaus

Taip pat verta prisiminti, kad ratų suvedimas – tai galimybė pakeisti automobilio valdymo savybes. Jei norite, kad vairo mechanizmo reakcija būtų aštresnė arba ne tokia aštri, arba pagerinti sukibimą posūkiuose – tiesiog praneškite apie tai pakabos geometrijos reguliuotojui. Jis paprastai galės atlikti nedidelius, bet reikšmingus koregavimus.

Žymos: ratų suvedimas
Dalintis218DalintisSiųstiDalintis38

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.