BMW ir vėl nepavyko pasirodyti briedžio teste. Po ne itin gero BMW XM rezultato, silpnesnio nei, pavyzdžiui, 11 kartų pigesnio „Suzuki Vitara“, dabar dar prastesnį rezultatą pasiekė visiškai naujas elektrinis i5.
Ispanijos kanalas km77.com sistemingai atlieka briedžių testus ir slalomo bandymus. Pirmąjį bandymą įveikus 77 km/val. greičiu, laikoma, kad bandymas išlaikytas. Automobilis turi du kartus pakeisti važiavimo kryptį neišmušdamas trasą žyminčių stulpelių.
Naujausiame briedžio bandyme, kurį atliko ispanai, buvo išbandytas BMW i5 su galine eDrive40 pavara, išvystančia 340 AG (400 Nm).
Toks automobilis, kuriame sumontuota galinga 84,4 kWh talpos ličio jonų baterija, sveria 2205 kg. Tai yra 405 kg daugiau nei benzininis „520i sDrive“ variantas.
Lėtas, bet saugus
Atliekant briedžio testą BMW i5 pasiekė 73 km/val. greitį. Tai 1 km/h mažiau nei galingasis XM, kurio bendra galia siekia 653 AG (iš tinklo įkraunamas hibridas). Tokio automobilio ilgis – 5,1 m, o svoris – 2710 kg.
Pirmąjį bandymą Miuncheno limuzinas pradėjo važiuodamas 79 km/h greičiu. Automobilis jau buvo nuvertęs du pirmuosius aplenkimo stulpelius ir praktiškai negalėjo įvažiuoti pro išvažiavimo vartus. Kita vertus, pravažiuodamas jis sužavėjo ramiomis reakcijomis.
Nepaisant to, kad maksimalus greitis yra 73 km/h, ispanai gyrė “i-penktuką“ už tikslią ir nuspėjamą elgseną. Vienas iš jų pripažino, kad prie tikslaus automobilio valdymo reikėjo priprasti. Tačiau šiek tiek kritikos teko stabilumo kontrolės sistemai, kuri galėjo veikti geriau.
Tačiau BMW i5 rezultatai nuvilia
Tarp elektromobilių už BMW i5 buvo greitesni ne tik XM (74 km/h), bet ir „Fiat 500e“ (75 km/h), mini „Honda e“ (75 km/h), „Nissan Ariya“ (77 km/h), „Renault Twingo ZE“ (78 km/h) ir BMW i3s (79 km/h).
Bavarijos elektromobilis taip pat turėjo pripažinti „Honda Jazz“ (80 km/val.), „Ford Focus“ (76 km/val.) ir „Suzuki Vitara“ (75 km/val.) pranašumą.
BMW i5 slalomo testą įveikė per 23,9 sekundės. Šiuo atžvilgiu jis geriausiam „Porsche Taycan“ pralaimėjo stulbinančias 2,4 sek.
Tokį patį rezultatą savo ruožtu pasiekė „Abarth 500e“ ir kiniškas, taip pat elektrinis, BYD Han Executive. Lexus NX 350h 4WD F Sport hibridinis automobilis buvo 0,1 s lėtesnis.