• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 8 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Mažiau nei 25 000 eurų kainuojantis elektromobilis. Kaip „Citroen“ tai padarė?

pagal Andžej Biaigo
2024.05.24, 13:30
Elektromobiliai
A A
0
Citroen e-C3 prie „Ionity“ įkrovimo stotelės Austrijoje. 44 kWh akumuliatorius nuo 10 iki 80 proc. įkraunamas per 25 minutes. PETER SIGAL nuotrauka

Citroen e-C3 prie „Ionity“ įkrovimo stotelės Austrijoje. 44 kWh akumuliatorius nuo 10 iki 80 proc. įkraunamas per 25 minutes. PETER SIGAL nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Citroen“ pradėjo negailestingą sąnaudų mažinimo programą, kad naujasis C3 mažasis automobilis rinkoje kainuotų mažiau nei 25 000 eurų už visiškai elektrinę versiją ir mažiau nei 15 000 eurų už vidaus degimo variklio versiją, sakė prekės ženklo vadovas Thierry Koskas.

„Citroen“ pavyko sumažinti gamybos sąnaudas maždaug 15-20 proc., palyginti su dabartiniu C3 modeliu, kuris rinkoje yra nuo 2016 m., – sakė Koskas, šią savaitę dalyvavęs žiniasklaidos bandomuosiuose važiavimuose Austrijos rytuose, netoli „Stellantis“ gamyklos Trnavoje (Slovakija), kur gaminamas C3.

Iš dalies dėl pigios ličio geležies fosfato (LFP) baterijos „e-C3“ yra pirmasis Europoje pagamintas ir parduodamas mažiau nei 25 000 eurų kainuojantis elektrinis automobilis. Šį rugsėjį jis pasirodys prekybos salonuose, kaip tik tuo metu, kai Europos Komisijos konkurencijos institucijos turėtų paskelbti tyrimo dėl Kinijos vyriausybės paramos elektromobiliams rezultatus. Europos automobilių gamintojai ruošiasi tam, ką kai kurie vadina nebrangių kiniškų elektromobilių „antplūdžiu“.

Kai svarstome, kaip sumažinti elektromobilio gamybos sąnaudas, pirmiausia atkreipiame dėmesį į akumuliatorių

„Automotive News Europe“ sakė Koskas.

Jis teigė, kad naudojant nikelio mangano kobalto (NMC) cheminę medžiagą „e-C3“ 44 kilovatvalandžių akumuliatoriui pagaminti, jo kaina būtų buvusi maždaug 20 proc. didesnė.

Tai reiškia, kad automobilyje, kuriame akumuliatorius sudaro 40 proc. visų išlaidų, galima sutaupyti daug lėšų, sakė jis. „Tai gana unikalus dalykas, kai komponentas yra toks svarbus visai automobilio savikainai“, – apie elektromobilius sakė Koskas.

Patikrink ridos klastojimus, avarijas ir vagystes – VIN ataskaita internetu.

Be akumuliatoriaus, C3 sukurtas ant „Stellantis“ „Smart Car“ platformos, kuri yra „PSA Group“ CMP architektūros, pirmiausia optimizuotos pigių automobilių, įskaitant C3 versiją, pardavimui Indijoje.

„Citroen“ taip pat labai supaprastino C3 versijas: tik du apdailos lygiai, be jokių papildomų galimybių, išskyrus išorinės spalvos pasirinkimą, sakė Koskas. „Tai labai supaprastina gamybą“, – sakė jis.

Standartinė įranga buvo sukalibruota taip, kad būtų „viskas, ko reikia klientui, bet nieko perteklinio“, ko jis gali nenaudoti, sakė Koskas. Vienas iš neįprastų pasiūlymų – priekinis ekranas, kuris projektuojamas ne ant priekinio stiklo, o mažame skydelyje po juo. C3 neturi įprastinio prietaisų skydelio; priekiniame ekrane rodomas greitis ir svarbios funkcijos, pavyzdžiui, įkrovos būklė.

Skaitykite  Lietuvoje jau virš 34 000 elektromobilių: augimas įsibėgėja
citroen c3 salono interjeras nuova c3
„Citroen C3“ prietaisų skydelyje yra ne prietaisų skydelis, o ant priekinio stiklo pagrindo projektuojamas taupus priekinis ekranas. „Citroen“ nuotrauka

C3 konkuruos tik su keliais pigesniais mažais automobiliais, visų pirma su „Dacia Sandero“, kuris yra segmento lyderis ir apskritai geriausiai parduodamas automobilis Europoje iki balandžio mėn. Kiti konkurentai – naujasis MG3 ir „Suzuki Swift“. Vėliau šiais metais „Renault“ pristatys Prancūzijoje pagamintą mažą elektrinį automobilį „5“, kurio kaina taip pat bus mažesnė nei 25 000 eurų.

Bazinio C3 su 100 AG 1,2 l benzininiu varikliu su turbokompresoriumi kaina Prancūzijoje prasideda nuo 14 990 eurų; 48 voltų švelnaus hibridinio variklio, kurį bus galima įsigyti 2025 m. pradžioje, kaina bus „mažesnė nei 20 000 eurų“, o visiškai elektrinės versijos su 320 km nuvažiuojamu atstumu kaina prasideda nuo 23 300 eurų. Prancūzijos pirkėjai galės pasinaudoti 4 000 eurų vyriausybės premija už „e-C3“, todėl jo kaina bus 19 300 eurų.

Kitais metais elektrinė 200 km nuvažiuojamo atstumo versija bus parduodama už mažiau nei 19 900 eurų.

Benzininės versijos CO2 emisija yra 129 g/km, o lengvojo hibrido – 117 g/km. Koskas sakė, kad nors tai gali atrodyti nereikšminga, tačiau „kiekvienas mažiausias rodiklis padeda“, ypač atsižvelgiant į tai, kad nuo 2025 m. išmetamų teršalų kiekis bus labai sumažintas.

Pasak jo, „pranašumas nėra toks didelis, bet vis tiek yra pranašumas, ypač šalyse, kuriose nustatytos baudų už išmetamųjų teršalų kiekį ribos“, įskaitant Prancūziją.

citroen e-c3 variklio skyrius
Skirtingai nei kai kuriuose elektromobiliuose, „e-C3“ neturi bagažinės kroviniams, nes 83 kW elektros variklis užpildo po variklio dangčiu esančią erdvę. PETER SIGAL nuotrauka

2025 m. ES nustatyta nauja išmetamųjų teršalų riba pagal WLTP skalę bus vos 94 g/km, t. y. maždaug 15 proc. mažesnė nei 2020-21 m. nustatyta 95 g/km riba pagal senąją NEDC skalę. Be to, automobilių gamintojams, parduodantiems daugiau kaip 25 proc. nulinės taršos automobilių, bus taikoma išmetamųjų teršalų kiekio priemoka: Joms gali būti taikoma iki 5 proc. nuolaida automobilių parko išmetamų teršalų kiekiui.

Koskas sakė, kad nauji tikslai „Citroen“, kurios gamoje šiuo metu yra tik keli elektromobiliai – kompaktiškas hečbekas „e-C4“ ir kompaktiškas kupė „e-C4X“, taip pat visiškai elektriniai keleiviniai furgonai, iškilo tinkamu metu.

Tačiau kitais metais „Citroen“ pristatys „e-C3“, mažą visureigį „e-C3 Aircross“ ir naujos kartos „C5 Aircross“, kuris bus visiškai elektrinis. Koskas siekia, kad būtų parduota apie 25 proc. visiškai elektrinių automobilių.

Skaitykite  Elektromobilių kainos krenta: ką tai reiškia pirkėjams Lietuvoje?

„Tai reiškia, kad iš esmės bet kuris mūsų parduodamas automobilis turės visiškai elektrinę versiją, todėl tai mums keičia žaidimo taisykles“, – sakė jis. „Ypač su e-C3, nes jis mums labai gerai parduodamas. Daugelis žmonių, kurie negalvoja apie elektrinį automobilį, gali tai padaryti su e-C3.“

„Citroen“ tenka ne tik parduoti daugiau elektromobilių, bet ir tęsti vieną didžiausių savo hitų – dabartinį C3, kurio per pirmąjį šių metų ketvirtį Europoje parduota 69 129 vnt., t. y. maždaug pusė visų „Citroen“ pardavimų Europoje, ir kuris šiame segmente užima ketvirtą vietą.

Koskas teigė, kad C3, kuris sukurtas ant iki „Stellantis PSA Group“ sukurtos platformos, „turėtų būti rinkodaros pavyzdys“, nes pastaruosius septynerius metus jis buvo nuolat gerai parduodamas. Pasak jo, per visą C3 gyvavimo laikotarpį jo pardavimų kreivė buvo visiškai plokščia.

„Įprastai rinkos dalis sumažėja, tada atliekate veido atnaujinimą ir vėl sumažėja“, – sakė jis. „Tai nuostabu. Tai rodo, kad C3 buvo tikrai gerai sukurtas ir suprojektuotas.“

Šaltinis: Automotive News Europe
Žymos: citroenelektromobiliailfp elektromobilio baterija
Dalintis101DalintisSiųstiDalintis18

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Įžūlus manevras Regitros aikštelėje Vilniuje moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį 1

Įžūlus manevras „Regitros“ aikštelėje Vilniuje – moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

0

Taip pat skaitykite

Sprendimas dėl vyresnių vairuotojų: ką nutarė Europos Sąjunga?

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Top 10 automobilių modelių, kurie pirkėjams sukelia didžiausius nuostolius

Naujas „Toyota“ visureigis už RAV4 kainą: ką jau žinome?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.