„Volkswagen“ ir „Rivian“ pradės bendradarbiavimą, kurio metu Vokietijos koncernas į startuolį investuos nuo 1 iki 5 mlrd. dolerių. Šie pinigai turėtų leisti amerikiečiams optimizuoti masinę gamybą ir pradėti gaminti naujojo „Rivian R2“ modelio liniją. Tikimasi, kad mainais „Volkswagen“ gaus prieigą prie programinės įrangos ir elektrinės architektūros, kuri maždaug antroje dešimtmečio pusėje bus naudojama naujuose koncerno elektromobiliuose.
„Rivian R2“ artėja, „Rivian“ programinė įranga – taip pat ir „Volkswagen“ automobiliuose
2023 m. „Volkswagen“ pasamdė Sandžajų Lalą, buvusį „Rivian“ programinės įrangos platformos viceprezidentą. Lalas turėjo vadovauti konglomerato patronuojamosios įmonės „Cariad“ programinės įrangos kūrimo centrui. Anksčiau jis dirbo „Google“ („Android Automotive“ inžinerijos direktorius) ir „Tesla“ (inžinerijos direktorius), taigi buvo prisilietęs prie šios temos iš įvairių pusių. Jo pastangos, matyt, davė nepaprastų rezultatų, nes dabar Vokietijos konglomeratas nusprendė skirti kelis milijardus dolerių tiesioginiam darbui su bendrove.
Iš pradžių „Volkswagen“ į „Rivian“ investuos 1 mlrd. JAV dolerių, už kuriuos startuolis turėtų pradėti gaminti „Rivian R2“ – D segmento visureigį, konkuruojantį su „Tesla Model Y“ (mažiau) ir „Jeep Wagoneer S“ (daugiau). Šio modelio pristatymas planuojamas 2026 m. Be naujojo automobilio, bendrovė stengsis sumažinti gamybos sąnaudas, kartu didindama efektyvumą, nes R2 bus prieinamesnis ir todėl masiškesnis nei R1.
Už pirmąją 1 mlrd. dolerių sumą „Volkswagen“ galės naudoti „Rivian“ programinę įrangą ir diegti ją būsimuose grupės elektromobiliuose. Kiti 4 mlrd. dolerių bus skirti bendrai įmonei (50:50), kuri užsiims „naujos kartos elektrinės architektūros kūrimu“. JAV dolerių pervedimai bus pervesti į „Rivian“ sąskaitą dalimis po 1 mlrd. dolerių 2025 ir 2026 m., „pasiekus tam tikrus bendradarbiavimo etapus“. Priduriama, kad koncernas gali pasinaudoti sprendimais, kurie buvo sukurti R1 linijai ir patobulinti naujausiame R2.